tinric

Alla inlägg under januari 2010

Av Tina - 22 januari 2010 22:15

Idag var det stängt på dagis, så hela tjejligan var med på hundpromenaden.

Men hallå - vad gör du för någonting?
Vilket bra träd... Medan Leia klättrar i det, försöker Ärtan fälla det, eller kanske bara klia sig emot det...
Någon i skogen gillar fåglar - kul sätt att mata dem på!
På kvällen åkte jag till Mälarö Brukshundklubb, där jag är inhyrd för att hålla en Rallykurs. Medan jag höll kursen, fick marsvinen en present av Garpenborgarna - "mini-popcorn" alla de tre små grisarna tackar och bockar för presenten!
Söta Malin (hon med mega-magen) med några av de fina presenterna.

Av Tina - 20 januari 2010 20:13

     

Av Tina - 19 januari 2010 21:45

Min fina svarta hund, som är så svårfotad på vintern...

Av Tina - 18 januari 2010 21:30

Idag är det Wegas 4-års dag - Hurra hurra för Wega idag!

Av Tina - 15 januari 2010 13:15

Härligt väder, härliga hundar och härliga tider!

Av Tina - 11 januari 2010 13:15

Nu räcker det tycker jag!
Det är så kallt ute hela tiden så jag blir snart galen!
Jag längtar efter härliga prommenader med glada hundar som far runt i snön och har kul. Inte som nu, två stackars fryslortar som tittar på mig som om jag är galen, när jag säger att de ska hoppa ut ur bilen.
Idag var vi ute i kanske tio minuter, sen fick både Hela

och Ärtan kramp...
"Vi går tillbaka till bilen nu" sa jag, och då rusade Hela i förväg i full gallopp, medan jag och Ärtan joggade efter, sen hoppade Hela in i bilen så fort bakluckan öppnades,

och skyndade sig in i buren, och hon som brukar maska sista biten på promenaden och inte alls vilja hoppa in själv... nä, Fiii f-n, nu längtar jag efter sommaren!


Jag ska hålla Rallykurs på Mälarö BK på torsdag - hoppas verkligen att det blir lite varmare, annars får vi köra inne

i klubbstugan, men det funkar väl det med antar jag...

Av Tina - 9 januari 2010 13:15

Vi har fått tillökning i familjen

Så här knasig såt Ärtan ut när vi kom hem med våra tre

nya familjemedlemmar

När Malin inte vill ha mer morot - då käkar Wega glatt

upp det som blir över :0)

Av Tina - 3 januari 2010 10:45

Yes!

Idag är det äntligen helt okej promenadväder igen.

Hela familjen drog till skogs ett tag - hur skönt som helst.

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<<
Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards