tinric

Direktlänk till inlägg 2 februari 2010

Tomt...

Av Tina - 2 februari 2010 22:18

Det ekar här hemma...

Det är galet tomt utan min ständiga lilla röda skugga.

Jag har fått rapport om att hon är lugn och fin.

Har hunnit med att sova hela natten i egen säng!

Mysa i soffan med familjen, äta väldigt lite, bajsa på köksgolvet, vara veckan suris mot fina Rex, och så klart - i bästa Ärtanstil - vara en riktig kelgris!

  

Åååå vad jag saknar henne, men... så fort hon har fått

sina små bebisar, och är fullt upptagen med dem, så åker

jag och kramar om henne ordentligt igen.

Innan dess tror jag bara att jag förvirrar henne om jag

dyker upp, och jag saknar med all säkerhet henne, mycket

mer än hon saknar mig. Jag vet att hon har det toppenbra i Garpenborgen.

Hela verkar inte tycka det är ett dugg konstigt att Ärtan inte är hemma. Hon är precis som vanligt - konstigt tycker jag.

  
  

Fixar lite med hemsidan och hittade den här - Ärtan 10

veckor och helt underbar!

 
 
Ingen bild

Maria

2 februari 2010 22:40

jamenvisst är det konstigt, man tror att dom ska reagera på ett sätt och så blir det ett annat. Men Hela kanske bara tror att ärtan är i väg på någon långpromenad :-)
I alla fall är allt lugnt här hemma och vi ska snart gå upp och lägga oss, Ärtan, K, Matthias och jag
natti

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina - 11 november 2014 14:00

De växer verkligen så det knakar!
  ...

Av Tina - 9 november 2014 21:45


Ridning - Wega hoppar femstuds med Pippi - vilken lycklig tjej! Efter ridpasset hoppade Wega i en ny utstyrsel och drog iväg på spökkalas Leia agilitytränar med Glarre Väääldigt suddig, men ändå en b...

Av Tina - 5 november 2014 22:00


Idag är det Leia som studsar med Pippi - utan händer dessutom    Vill man ha riktigt tama möss, då måste man pyssla med dem varje dag - så då gör vi det      ...

Av Tina - 3 november 2014 22:00


Höjden av ironi måste väl ändå vara, att den där växten jag köpte för att den skulle käka upp alla äckliga blomflugor som hälsade på hos oss tidigt på hösten - är den enda blomman i hela huset, som invaderas av bladlöss....   Skitblomma - den...

Av Tina - 2 november 2014 23:45

...

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards