tinric

Direktlänk till inlägg 6 februari 2010

Rykande färsk rapport

Av Tina - 6 februari 2010 15:59

Maria ringde precis och berättade att Ärtan har 1st levande valp i magen - antagligen en jättestor och förhoppningsvis jättestark!

Men... det kan också vara något fel på den, och det är just därför den inte vill komma ut... nu kanske jag inte ska måla fan på väggen, men det är just nu väldigt svårt att låta bli känner jag.

Den här krukan med dill - som var pigg och glad och stod rätt upp i går - den får symbolisera hur jag känner mig just nu. Tur att Ärtan verkar må bättre än jag i alla fall

Ärtan får i skrivande stund, dropp med diverse godsaker i, och så väntas det så klart igen...

För ingen ska väl tro att det går att göra saker genast - inte i det här landet inte, och absolut inte när det handlar om att föda, oavsett om det handlar om att föda hundvalpar eller människovalpar för den delen.

Här ska det väntas, in i det sista, och det ska vara så j-la naturligt hela tiden - jag blir spyfärdig av hela grejen.

 
 
Ingen bild

Mille

6 februari 2010 19:34

Vilken vånda, hua jag vet inte vad jag ska skriva. Frustrationen smyger sig på och man vill bara stampa in och peka med hela handen... men så gör man ju inte, nej sitta fint och vänta bara..
Kram på er alla, Maria, Ärtan och alla ni andra kommer att fixa det här.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina - 11 november 2014 14:00

De växer verkligen så det knakar!
  ...

Av Tina - 9 november 2014 21:45


Ridning - Wega hoppar femstuds med Pippi - vilken lycklig tjej! Efter ridpasset hoppade Wega i en ny utstyrsel och drog iväg på spökkalas Leia agilitytränar med Glarre Väääldigt suddig, men ändå en b...

Av Tina - 5 november 2014 22:00


Idag är det Leia som studsar med Pippi - utan händer dessutom    Vill man ha riktigt tama möss, då måste man pyssla med dem varje dag - så då gör vi det      ...

Av Tina - 3 november 2014 22:00


Höjden av ironi måste väl ändå vara, att den där växten jag köpte för att den skulle käka upp alla äckliga blomflugor som hälsade på hos oss tidigt på hösten - är den enda blomman i hela huset, som invaderas av bladlöss....   Skitblomma - den...

Av Tina - 2 november 2014 23:45

...

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards