tinric

Direktlänk till inlägg 7 februari 2010

Känner mig bakis...

Av Tina - 7 februari 2010 13:39

Vilken dag det var igår...

Huvudet upp och fötterna ner? - Jajamensan, men... helt yr

i huvudet.

Jag kände mig bakis hela kvällen i går, och gör det

fortfarande i dag.

Det fanns bara en valp i magen, den blev utplockad, den lever och det är en liten tik!

Lättad på ett sätt, men tro inte att det inte finns någonting mer att hoppas på... Nu hoppas jag att Ärtan ska vara en riktigt bra mamma, och att det inte blir några komplikationer, varken för Ärtan, eller hennes lilla bebis.

Min fina Ärtan - nyopererad, nyvaken och nybliven mamma, och jag tror inte att hon fattat vad det är som hänt.

Tusen Tack Maria för att jag fick chansen att vara med.

 
 
Krutrut-Lisa

Krutrut-Lisa

7 februari 2010 15:57

Grattis till Rödluvan, hon har den vackraste av färger. För visst ligger den färgen varmt om hjärtat? Klappa den stolta men omtumlade mamman från oss!

Kram Lisa, Rut & Gunda

http://krutrut.com

 
Ingen bild

Mille

7 februari 2010 18:14

Vad skönt att se att alla mår bra, blev riktigt orolig där ett tag. Sköt om er nu och ta massor av gosiga staffebebbe-kort till oss bloggläsare :)

 
Elin

Elin

7 februari 2010 19:43

Vilken underbart söt liten prinsessa !!!! Ge lilla Ärtan en jätte puss från oss.

Kramen

http://www.valther.se

 
Marlene Jacobsson

Marlene Jacobsson

8 februari 2010 10:40

GRATTIS till duktiga mamma Ärtan & mormor Tina.
Vilken fin liten flicka, sin mamma upp i dagen.
va glad jag blev när jag såg att lilllskrutten hade föds.... nu kan du slappna av lite iallafall.
Nu måste ni fira!!

Själv så har Charlies bebbar flyttat nu allihopa... men men vem vet det kanske kommer fler =)
Stora kramar till duktiga mamma ärtan å mormor Tina från marlene, Charlie & Harry

http://web.telia.com/~u84802697

 
Tina

Tina

8 februari 2010 23:48

Ja men visst är det toppen att hon blev röd och fin den lilla sötnosen!
Jag ska fota massor, och delar glatt med mig, jag ska pussa och fira och du Marlene - du måste absolut hojta till om du tänker låta min favvo-fralla bli pappa igen :0)
Kram på er!

http://www.tinric.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina - 11 november 2014 14:00

De växer verkligen så det knakar!
  ...

Av Tina - 9 november 2014 21:45


Ridning - Wega hoppar femstuds med Pippi - vilken lycklig tjej! Efter ridpasset hoppade Wega i en ny utstyrsel och drog iväg på spökkalas Leia agilitytränar med Glarre Väääldigt suddig, men ändå en b...

Av Tina - 5 november 2014 22:00


Idag är det Leia som studsar med Pippi - utan händer dessutom    Vill man ha riktigt tama möss, då måste man pyssla med dem varje dag - så då gör vi det      ...

Av Tina - 3 november 2014 22:00


Höjden av ironi måste väl ändå vara, att den där växten jag köpte för att den skulle käka upp alla äckliga blomflugor som hälsade på hos oss tidigt på hösten - är den enda blomman i hela huset, som invaderas av bladlöss....   Skitblomma - den...

Av Tina - 2 november 2014 23:45

...

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards