tinric

Direktlänk till inlägg 8 februari 2010

2 röda sötnosar

Av Tina - 8 februari 2010 23:00

Jag tackar för glada Grattisar och skickar dem självklart

vidare till Kennelmamma Maria och mamma Ärtan.

Visst har hon en vacker färg den lilla gullisen , fast för min del kunde hon väl varit grön, och ändå världens sötnos så klart :0) 

Det är väl egentligen lite för tidigt att ropa Hej!, men nu kanske man kan våga sig på ett litet tjo! i alla fall...

Leia och Wega tjoar i alla fall, och firar med varsit par nya solglasögon

Och ni som vill se bilder på Myran, tro mig - den här lilla valpen kommer kanske att få de mest väldokumenterade första 8 veckorna i livet (om man bortser från Ärtan kanske)

i världen   

Vi är ju några stycken som kommer att göra vårt allra bästa

i alla fall.

Hahaaa, kolla in vilken vaken och vacker tjej jag fick träffa idag! Underbart!!!

Och här ligger fröken "lill-tass" och sover bland maten

Men efter en liten stund piggnade även hon till, och började kravla runt lite. Ärtan tvättar och står i, precis som man ju bör, när man är hundmamma.
Ärtan börjar redan bli lite tunnhårig - hoppas hon slipper bli helt naken... det blir så kallt då.

Sen var det matdags, och sen somnade Myran igen, och 

Ärtan blev jättetrött hon med.

 
 
Ingen bild

Nina

9 februari 2010 14:40

Hej hej!
Morfar Lillen och jag tittar in och säger GRATTIS! :-) Man bara smälter.. Ha det gott!

Kramar från Nina & Lillen

 
Liza

Liza

9 februari 2010 15:27

Grattis till lilla underverket Myran!
Vad skönt att se att mamma Ärtan mår bra och tar mamma rollen på stort ansvar ;) Har verkligen tänk på Ärtan och hållit tummaran för att allt ska gå bra.
Kram Liza

http://witastaff.blogg.se

 
Elin lilja

Elin lilja

9 februari 2010 22:49

Snacka om att jag överlycklig som får denna fantastiska uppdatering av bilder på detta lilla underverk!!!
De senaste dagarna har varit liksom dina några av de mest spända jag varit med om - är så otroligt glad att alla nu mår bra och jag säger som du - lite måste man väl få tjoa nu:)
Kram från borås:)

http://www.minstaff.se

 
Tina

Tina

9 februari 2010 23:28

Men visst är det underbart med dagens teknik. Jag lovar dig Elin, både Ärtan och Myran är högt älskade av fler än mig, så du kommer nog att bli uppdaterad hela vägen!
Kram

http://www.tinric.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina - 11 november 2014 14:00

De växer verkligen så det knakar!
  ...

Av Tina - 9 november 2014 21:45


Ridning - Wega hoppar femstuds med Pippi - vilken lycklig tjej! Efter ridpasset hoppade Wega i en ny utstyrsel och drog iväg på spökkalas Leia agilitytränar med Glarre Väääldigt suddig, men ändå en b...

Av Tina - 5 november 2014 22:00


Idag är det Leia som studsar med Pippi - utan händer dessutom    Vill man ha riktigt tama möss, då måste man pyssla med dem varje dag - så då gör vi det      ...

Av Tina - 3 november 2014 22:00


Höjden av ironi måste väl ändå vara, att den där växten jag köpte för att den skulle käka upp alla äckliga blomflugor som hälsade på hos oss tidigt på hösten - är den enda blomman i hela huset, som invaderas av bladlöss....   Skitblomma - den...

Av Tina - 2 november 2014 23:45

...

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards