tinric

Alla inlägg den 24 februari 2010

Av Tina - 24 februari 2010 20:06

När Fredric kom hem från jobbet hade han med sig semlor till barnen, så... efter en god lax-middag käkades tjejerna semlor med hela kroppen - Wega för kvällen iförd bikini - det tyckte hon var bra, och medan tjejerna semlade som värst, drack jag och Fredric jättegott vitt vin.

        

Nu är det kväll, barnen är stoppade i säng och jag ska snart få lite massage på mina stela axlar - så bra kan man ha det, en helt vanlig onsdag - härligt!

Av Tina - 24 februari 2010 12:51

Idag är det soool!

Började dagen med en promis med Hela. Vi busade med en av Helas bästa grejer - en kamp "pinne" i skinn - det enda jag har hitttills hittat, som håller lääänge, har jag märkt. Jag har köpt den på

Dogaccess, där jag också har köpt den klicker jag gillar absolut bäst!

Sen var det dags för en visit i Garpenborgen.

Ärtan är pigg och glad och busade med en "tross" och sen skulle jag hälsa på Myran, men då var hon borta!!!

Hon lekte kurragömma och hade krupit in under en av filtarna i hennes jättesäng! När jag hittade henne så var hon jättebusig - hon skällde

lite, och försökte hoppa och bet Ärtan i ben, hals och öron - eller bet

och bet - hon har ju inga tänder än, men hon försökte i allafall - jätekul! 

Så klart tog jag hur många bilder som helst, och här kommer dom.

Hej då för idag!

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards