tinric

Direktlänk till inlägg 3 april 2010

Utställning och presenter

Av Tina - 3 april 2010 20:15

Idag var det dags för "Lilla Stockholm". Det sitsta "Lilla" någonsin, har

jag fått höra - synd...

Det är alltid lika trevligt att vara på utställning tycker jag.

Som vanligt träffade jag massor av trevliga och glada människor. Några jag känner sedan tidigare, och några nya ansikten.

Måste också passa på att tacka Johan för att du fixade min rygg!

Jag kom till Mässan med superont i ryggen, träffade Johan nästan direkt, han erbjöd sig att fixa till min rygg på en gång, och vips, så kunde jag andas ordentligt igen, och ryggen blev som vanligt på ett litet kick - tusen tack!

Fick rapport om Ärtans bebis Myran också. Hon hade visst levt rövare

och skrikit som en stucken gris efter att Ärtan flyttat hem till mig igen. Mormor Vera fick agera sovkompis till gaphalsen. Myran var visst nöjd

med arrangemanget, men jag vet inte om Vera är lika förtjust...

Myrans nya matte är på semester och hämtar inte Myran förr än om

några dagar - hoppas hela familjen Garpenborg står ut tills dess   

När jag kom hem hade jag så klart med mig lite presenter till mina fina.

Behöver jag säga att de togs emot med glada miner?!

Den här helgen passade även våren på att komma till vår tomt -äntligen!

För två dagar sedan kom jag på att jag skulle jämföra lite priser på Boomer Balls på nätet. Såg att Häromi skulle komma till mässan och visst hade de Boomers i sitt sortiment.

Jag ringde och frågade om de skulle kunna ta med sig en boll till mig som jag beställde via telefonen - Ja visst blev svaret!

Förutom att servicen var helt suverän, så var också priset det bästa jag kunde hitta. Jag beställde en boll med måtten 200mm och den ville de ha 170:- för. Jag har kollat runt rätt mycket, och detta pris har ingen kunnat slå - toppenbra!

Ärtan har provat bollen och gillar den skarpt. Hela ska få prova den senare, men jag är helt övertygad om att hon gillar den minst lika

mycket.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina - 11 november 2014 14:00

De växer verkligen så det knakar!
  ...

Av Tina - 9 november 2014 21:45


Ridning - Wega hoppar femstuds med Pippi - vilken lycklig tjej! Efter ridpasset hoppade Wega i en ny utstyrsel och drog iväg på spökkalas Leia agilitytränar med Glarre Väääldigt suddig, men ändå en b...

Av Tina - 5 november 2014 22:00


Idag är det Leia som studsar med Pippi - utan händer dessutom    Vill man ha riktigt tama möss, då måste man pyssla med dem varje dag - så då gör vi det      ...

Av Tina - 3 november 2014 22:00


Höjden av ironi måste väl ändå vara, att den där växten jag köpte för att den skulle käka upp alla äckliga blomflugor som hälsade på hos oss tidigt på hösten - är den enda blomman i hela huset, som invaderas av bladlöss....   Skitblomma - den...

Av Tina - 2 november 2014 23:45

...

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards