tinric

Alla inlägg den 20 april 2010

Av Tina - 20 april 2010 12:00

Att leta efter godis, det gillar mina hundar.

Så här går det till ibland...

Först får hundarna ligga still och vänta en stund, medan jag lägger och slänger ut lite små godisbitar högt och lågt.

Sen säger jag "Leta godis" och då drar två glada hundar iväg så fort de kan.
Leta leta leta leta...
Häääär! finns en liten lite godisbit!
Kan det finnas fler små godisar på den här stenen kanske?

Av Tina - 20 april 2010 12:00

Om man hittar en pinne - gärna modellen större, och helst lite tyngre - då

är det bästa som finns, att springa runt med pinnen och bara ta i, allt vad man orkar - det tycker Ärtan i alla fall.

Av Tina - 20 april 2010 12:00

Solen skiner och hundarna har massor av spring i benen.

Vi tränar just nu mycket på att stanna kvar och komma till mig bara när

man hör sitt eget namn - det är jättesvårt ibland...

Var bara tvungen att ta kort på snöhögen igen - Den här högen med skitig snö kommer väl att ligga kvar hela sommaren - helt galet och jättefult!

Här står det två hundar och har till uppgift att vakta sina koppel.

Det kan vara nog så viktigt, så det är bra att man är två som kan hålla uppsikt åt alla håll, mot presumtiva koppeltjuvar.

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards