tinric

Direktlänk till inlägg 4 maj 2010

Mina stiliga!

Av Tina - 4 maj 2010 14:15

Hon är så fiiiiin min lilla Ärtan!
Å det är Hela med, fast på ett annat sätt :0)
Vi kör elefanttricket på en liten vinglig sten - svårt men kul!

 
 
Diana

Diana

7 maj 2010 17:46

Vilka fina bilder :)
Det kanske på en sten Gunilla ska träna "fant" på :) verkar lite svårare än en låda...hihi
Kram Diana

http://www.ylleulla.wordpress.com

 
Lena

Lena

8 maj 2010 22:28

Ja dom är så otroligt fina! men så olika utryck i ansiktet! ;)
Är det Bärnstens halsband mot fästingar? har hört att det ska finnas sådana, eller är det smycken? :)
Har redan plockat fästingar på katterna, så nu blir där Frontline! läste i nya Hundsport att B-vitamin var bra mot fästingar, tror nog jag kör "giftfritt" i år igen! finns massa olika medikament ju..
Nattkramen! /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

 
Tina

Tina

9 maj 2010 00:57

Yes Lena!
Det är bärnstenshalsband mot fästingarna!
Funkar toppen på mina hundar när det är torrt väder - är det blött ute blir det ingen statisk elektricitet i pälsen och då funkar de inte alls.
Jag är supernöjd med halsbanden och jag gillar giftfritt.
Halsbanden kommer från www.elvingssons.com och jag tror de är inne på sin tredje sommar eller nå't.
Kramelikram

http://http:www.tinric.com

 
Marianne

Marianne

9 maj 2010 18:20

Jag köpte bärnstenshalsband till Julia förra sommaren - inte en endaste liten fästing! & då absolut KRYLLAR det av de där snuskkrypen här ute...
Min mamma provar det till sina hundar i år. Lagotton verkar det inte funka alls på, dvärgschnauzern är lite tveksamt. Han har haft en fästing so far, så vi får se... Det verkar ju fungera olika på olika raser och även olika individer, men absolut värt att prova!

http://winniehurst.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina - 11 november 2014 14:00

De växer verkligen så det knakar!
  ...

Av Tina - 9 november 2014 21:45


Ridning - Wega hoppar femstuds med Pippi - vilken lycklig tjej! Efter ridpasset hoppade Wega i en ny utstyrsel och drog iväg på spökkalas Leia agilitytränar med Glarre Väääldigt suddig, men ändå en b...

Av Tina - 5 november 2014 22:00


Idag är det Leia som studsar med Pippi - utan händer dessutom    Vill man ha riktigt tama möss, då måste man pyssla med dem varje dag - så då gör vi det      ...

Av Tina - 3 november 2014 22:00


Höjden av ironi måste väl ändå vara, att den där växten jag köpte för att den skulle käka upp alla äckliga blomflugor som hälsade på hos oss tidigt på hösten - är den enda blomman i hela huset, som invaderas av bladlöss....   Skitblomma - den...

Av Tina - 2 november 2014 23:45

...

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards