tinric

Alla inlägg den 5 maj 2010

Av Tina - 5 maj 2010 21:15

Idag var det dags för mig att dra till Kungens Kurva och Stockholms Zoo Varuhus, där jag skulle hålla föredrag om "hundmassage och stretching till husbehov". En lagom stor skara intresserade kom till butiken kl 19, och jag pratade och visade, på tålmodiga Ärtan i nästan 1,5 timmar.

Det var trevligt och roligt och jag tror de flesta som ville fråga någonting, faktiskt vågade göra detta.

Ett bra initiativ av butiksägaren tycker jag.

Tack Clas för att jag fick komma! Och tack till er som kom och ville lyssna!

Av Tina - 5 maj 2010 21:15

Idag var det lite soligt och varmt, så våra marsvin fick komma ut och lufta

sig lite. Leia provade först att sätta ner sitt marsvin på marken, och vips

- så drog den lille rackaren iväg, som en avlöning in bland buskarna och det gick inte alls att fånga in henne ensam.

Med gemensamma krafter och lätt panikkänsla, fick vi ta i henne och

beslutade oss genast för att sätta ut en gamal buröverdel över marsvinen,

när de var ute på bete.

  

Hon har dolt sina sprintertalanger väl den goda Jasmin, ingen i familjen

kunde ana att det fanns så där mycket fart i den lilla "råttan"...

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards