tinric

Direktlänk till inlägg 11 maj 2010

Rallyavslutning

Av Tina - 11 maj 2010 11:15

Och vips så har det gått fyra veckor och "mina" superduktiga Rallyekipage har hunnit lära sig alla skyltar i Nybörjarklassen - hela 30st!

Vi avslutade med att jag byggde en bana med 15 skyltar, så många

skyltar har vi inte tränat på att köra i ett streck tidigare.

Men, det verkade inte innebära några större svårigheter för det här gänget. Alla ekipagen tog sig runt banan med bravur!

Mycket starkt jobbat!

Liza och Wita har redan anmält sig till en tävling - ska bli jättespännande att höra hur de går - Lycka till säger jag redan nu!

Tusen tack till er alla för blomman och orden som hörde till -

"för att du är så solig" Sån't värmer.

Träna vidare i samma glada anda nu, och glöm inte att ni alltid kan höra av er om ni har några frågor.

Stor kram till hela gänget!

 
 
Lena

Lena

12 maj 2010 21:36

Så mysigt med beröm! & vacker "sol"ros ;)
Undra om du kan ha skrivit fel adress till Bärnstens stället? för den länken funkar inte...
Tänkte jag skulle prova med dom! & hoppas på att dom funkar på Frallor! he he.. enklare, (& vackrare!) än att komma ihåg B-vitamin pulvret som jag funderade på.
Katterna får sitt Frontline, vet inget bättre för dom, som är praktiskt på ute "bondkatter" halsband får dom INTE ha, då dom klättrar i träd, osv. osv.
Vackra "Brillor" dina döttrar poserade i! ha ha ha...
Kvällskramen! /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina - 11 november 2014 14:00

De växer verkligen så det knakar!
  ...

Av Tina - 9 november 2014 21:45


Ridning - Wega hoppar femstuds med Pippi - vilken lycklig tjej! Efter ridpasset hoppade Wega i en ny utstyrsel och drog iväg på spökkalas Leia agilitytränar med Glarre Väääldigt suddig, men ändå en b...

Av Tina - 5 november 2014 22:00


Idag är det Leia som studsar med Pippi - utan händer dessutom    Vill man ha riktigt tama möss, då måste man pyssla med dem varje dag - så då gör vi det      ...

Av Tina - 3 november 2014 22:00


Höjden av ironi måste väl ändå vara, att den där växten jag köpte för att den skulle käka upp alla äckliga blomflugor som hälsade på hos oss tidigt på hösten - är den enda blomman i hela huset, som invaderas av bladlöss....   Skitblomma - den...

Av Tina - 2 november 2014 23:45

...

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards