tinric

Alla inlägg den 17 juni 2010

Av Tina - 17 juni 2010 23:21

I tisdags hade jag träff nummer tre med mitt vardagslydnadsgäng.

Mias dotter Mimmi var där och fotade lite. Jag har fått fotografens tillstånd att publicera bilderna, men måste förstås kolla med de som

finns med på bilderna också. Säger de okej, så lägger jag ut bilderna

här inom kort.

Jag är ju nu mer även "Instruktör i Spel och Lekar",  och det var ju Hela som fick följa med mig på den kursen. I går hade Sofia - Heart of Gold - en temakväll i ämnet, och då passade jag på att vara med, som deltagare, ihop med Ärtan.

Självklart var det jättekul, och eftersom mina hundar är bra på olika

saker, så var det så klart även otroligt nyttigt!

Av Tina - 17 juni 2010 23:00

Kul, men lite hektiskt.

Har just kommit hem från ett jätteroligt föräldramöte med Picnic på dagis och så har jag bloggat ikapp lite granna.

Känns som jag inte hunnit med någonting på ett tag, men oj var fel jag hade ser jag - kollade i min almanacka och varje dag har varit fulltecknad, och nästan varenda kväll uppbokad, både förra och denna veckan - bara roliga grejer men ändå...

Nästa vecka ser inte ut att bli lugnare den heller! Det krävs lite pyssel och ständiga omprioriteringar, men det gillar jag - fullt ös tack!  

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards