tinric

Alla inlägg den 21 augusti 2010

Av Tina - 21 augusti 2010 23:30

Utställning i Eskilstuna och jag liftade med Garpenborgarna.

Trevligt resesällskap och massor med söta hundar.

Sen fick jag visa fina SUCH Garpenborgs YoYo, som slog till och vann tikklassen - Cacib, och sedan blev hon BIM! Grattis YoYo med familj!

Grattis också till alla andra hundnördar (Jag har saknat er den här - för min del - utställningslösa sommaren) som fanns på plats och vann fina priser!

Jag passade också på att springa förbi Papillon och Chihuahua-ringarna för att säga hej till min faster Margot. Men tyvärr hann jag inte se någon av hennes hundar i ringen, så jag vet inte hur dagens resultat såg ut för hennes del, ska kika senare i hennes blogg.

Titta här vad jag sprang på - en ras jag känner kan vara någonting för mig - English Toy Terrier - Det fanns bara en på plats, en jättefin tik och hennes trevliga matte Marianne. Vi pratades vid lite, och jag passade på att fota. Det är ingen vanlig ras detta, och idag fanns bara denna enda representant på plats - vilken tur att jag fick träffa dem! 

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards