tinric

Alla inlägg under augusti 2010

Av Tina - 4 augusti 2010 00:15

När jag var liten, var Naturhistoriska Riksmuseet mitt favoritmuséum, och nu är det Leias.

Och... idag var det muséeväder!

Leia i jättemyrstacken
Dinosaurier

"Mamma! fota oss vid alla fina fjärilar!" Visst.

Men Hej tjejer! vilka glada miner   

Wega håller på att bli uppäten!

Av Tina - 3 augusti 2010 00:15

Hmmm, inte så road, men väldigt snäll lillasyster

Av Tina - 2 augusti 2010 00:15

Fina fröken bråttom
Väldigt koncentrerad
Leia målar Wegas ansikte så ofta hon får! Idag blev Wega en liten hund

Av Tina - 1 augusti 2010 00:30

Helas bästa plats på jorden just nu - alla kategorier - barnens/Helas pool!

Av Tina - 1 augusti 2010 00:05

Varför finns det inte fler dagar på ett år?, eller kanske det skulle räcka med lite fler timmar på ett dygn, eller så är det helt enkelt så, att jag måste försöka få tag i en passande lokal, där jag kan hålla hundkurser inhomhus?!

Då kunder jag ju hålla kurser året runt, och jag kunde strunta fullkomligt i hur mörkt det blir på kvällarna, men... där är jag inte än. 

Hur som helst är höstens kurser spikade.

Vecka 34 startar vardagslydnaden, och vecka 37 startar både valp och rallykursen. På min hemsida finns mer info om kurserna, och anmälningsformulär mm.

Självklart hoppas jag på massor av anmälningar från lika många kurs-sugna hussar och mattar, som vill ha lite kul med sin hund, och samtidigt lära hunden, och förhoppningsvis sig själva, lite glada och nyttiga grejer.

Utöver mina egna kurser, så har jag lite annat på gång. Ingenting av det är spikat, så jag berättar mer när jag vet vad som komma skall.

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards