tinric

Direktlänk till inlägg 26 september 2010

Söndag

Av Tina - 26 september 2010 13:30

Idag tog vi hela familjen och promenerade omkring i området vi bor i.

Vi gör inte det så ofta, eftersom Helas knän inte gillar hårt underlag, och eftersom hennes tår får lite skavsår om hon går ett tag på asfalt   

Men någong gång då och då, så gör vi det ändå.

Det blev inte bara trottoar och kopelpromenad så klart, utan vi slank in i skogen en kort sväng också.

Hopp upp! säger jag, och då tittar Ärtan sig snabbt omkring och undrar vart hon ska hoppa upp - jag tittade på en mindre sten, men den här tyckte Ärtan att jag menade!

När vi var hemma igen, fick hundarna spela spel ett tag.

Båda jobbar på superkoncentrerat och krafsar så frenetiskt att spelen bara far över golvet.

Och när hundarna hade spelat klart, så var det dags för en kaffepaus, för vi hade passat på att ta promenaden förbi nyöppnade Gateau på Ängbyplan - Jordnötsbrownie - Sagolik!

 
 
Ingen bild

MillemNova

29 september 2010 09:46

På Gateau jobbade jag i flera år, det var tider det, slurrrrp!
Du är så full av energi men din fina familj, härligt att se, kram

Tina

29 september 2010 09:50

Å vilket drömjobb! Men hade jag det jobbet, så skulle jag nog rulla fram :0)
Ja men snacka om att ha energi - tjejmilen, skidåkning mm. mm. mm. Kram på dej din hurtbulle :0)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina - 11 november 2014 14:00

De växer verkligen så det knakar!
  ...

Av Tina - 9 november 2014 21:45


Ridning - Wega hoppar femstuds med Pippi - vilken lycklig tjej! Efter ridpasset hoppade Wega i en ny utstyrsel och drog iväg på spökkalas Leia agilitytränar med Glarre Väääldigt suddig, men ändå en b...

Av Tina - 5 november 2014 22:00


Idag är det Leia som studsar med Pippi - utan händer dessutom    Vill man ha riktigt tama möss, då måste man pyssla med dem varje dag - så då gör vi det      ...

Av Tina - 3 november 2014 22:00


Höjden av ironi måste väl ändå vara, att den där växten jag köpte för att den skulle käka upp alla äckliga blomflugor som hälsade på hos oss tidigt på hösten - är den enda blomman i hela huset, som invaderas av bladlöss....   Skitblomma - den...

Av Tina - 2 november 2014 23:45

...

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards