tinric

Direktlänk till inlägg 3 oktober 2010

Söndag med fin present mm.

Av Tina - 3 oktober 2010 00:30

I går - mitt bland alla överraskningar, åkte jag över en sväng till Maria.

Ärtan provade ett snyggt täcke, jag gosade med valpar och fikade i trevligt sällskap. Ärtan och Hela fick varsina märgben i present - men sen när jag kom hem med dem så kom jag på att de inte kunde få den presenten ännu... Båda hundarna blir knallhårda i magen av ben, och det kanske inte är speciellt snällt mot Ärtan just nu, så den presenten får de öppna om några dagar...

Idag åkte jag till Maria igen, för att lämna lite urvuxna vinterkläder som kanske kunde passa K. Då fick Ärtan en present till - kolla in!!!

Har jag världens gulligaste uppfödare - jaa, det har jag verkligen!

Efter provning av jättefint hundtäcke var det mellisdax.
Sen öppnade systugan - hade lite pyssel som blivit liggande ett tag.
Just det ja - Leia plockade ut en tand som suttit lös ett tag också.
 

 
 
Ingen bild

MillemNova

7 oktober 2010 14:53

Vänta nu, apricosbröd fr Gateau?? MUMS!
Täcket på Ärtan var ju toppen, får man fråga vilken storlek? Snyggt som tusan...
Jag beställde en Hurtta fliesjacka till Nova, men hon kunde inte gå i den, det var för tight mellan frambenen, hmmm ingen brilla som en frukostflinga här inte...ha...ha

Tina

7 oktober 2010 22:20

Yes, brödet som är bättre än godis är från Gateau. himelskt!
Storlek 45 har min prinsessa på täcket, men är inte Nova mindre än Ärtan?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina - 11 november 2014 14:00

De växer verkligen så det knakar!
  ...

Av Tina - 9 november 2014 21:45


Ridning - Wega hoppar femstuds med Pippi - vilken lycklig tjej! Efter ridpasset hoppade Wega i en ny utstyrsel och drog iväg på spökkalas Leia agilitytränar med Glarre Väääldigt suddig, men ändå en b...

Av Tina - 5 november 2014 22:00


Idag är det Leia som studsar med Pippi - utan händer dessutom    Vill man ha riktigt tama möss, då måste man pyssla med dem varje dag - så då gör vi det      ...

Av Tina - 3 november 2014 22:00


Höjden av ironi måste väl ändå vara, att den där växten jag köpte för att den skulle käka upp alla äckliga blomflugor som hälsade på hos oss tidigt på hösten - är den enda blomman i hela huset, som invaderas av bladlöss....   Skitblomma - den...

Av Tina - 2 november 2014 23:45

...

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards