tinric

Direktlänk till inlägg 25 oktober 2010

Kallt och full rulle

Av Tina - 25 oktober 2010 22:33

Tänk att jag gör så här varendaste höst/vinter...

Jag förtränger helt att jag behöver skrapa bilen innan det går att köra till skola och dagis, och att detta tar tid!

Suck, i morse fick jag kämpa ordentligt för att få upp bildörrarna dessutom, och jeeeklarns vilken seg is det var - på alla rutorna...

När barnen var lämnade så blev det en superskön promenad i frosten - hundarna var vilda, men blev lite ömma i tassarna märkte jag.

Hittade en otroligt optimistisk växt...

Jobbade hemma, hämtade barnen, åkte till simskolan,  hem igen, käkade middag, åkte till klubben och höll valpkurs i kylan och kolmörkret. Nu är det dax att sova känner jag...

I morgon tar jag och hundarna ledigt och åker till Peggy och hennes härliga gäng, det var så himla länge sedan och jag lääängtar!

 
 
Ingen bild

MillemNova

26 oktober 2010 09:51

Härligt frostigt som en Margerita!!
Jag fick hjälp av grannen med att få upp bildörren igår, fan i h-vete vad den satt!!
Men jag gillar annars detta krispiga väder, helt underbart :)

Tina

26 oktober 2010 16:50

Ja men visst är det kul, man står där och sliter och drar - jag är lite rädd att jag ska få handtaget i handen rätt som det är...

 
Lena

Lena

26 oktober 2010 11:59

Vilka läckra täcken!!
Ja attans så kallt, har fixat nya varma hundtäcken, men lite svårt med passformen har vi allt, vet inte hur frallor är "jutna" i modellen ha ha.. ;)
Kram på er! /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

Tina

26 oktober 2010 16:54

Hurtta heter det röda täcket - bra passform för hundar med mycket massa och stadig hals!
Det blå täcket (Helas) har jag sytt själv - det ÄR svårt att hitta bra täcken till starka hundar, men jag tror att jag har funnit modellen i just Hurtta!
Kolla in hos min vän Diana - www.barkyhundshop.se

 
Lena

Lena

26 oktober 2010 20:41

Vilken fantastisk hund tillbehörs sida!! ;)

http://frallorna.bloggplatsen.se

Tina

26 oktober 2010 21:41

Visst är den!
Rekommenderas varmt!

 
Elin

Elin

27 oktober 2010 21:11

Jobbade hemma i måndags och skulle bara in i bilen och hämta en sak, men de gick inte. Dörren hade frysit fast !

Kram

http://www.valther.se

Tina

27 oktober 2010 21:46

Inte kul alls - och helt galet att igen kan uppfinna ofrysbara bildörrar!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina - 11 november 2014 14:00

De växer verkligen så det knakar!
  ...

Av Tina - 9 november 2014 21:45


Ridning - Wega hoppar femstuds med Pippi - vilken lycklig tjej! Efter ridpasset hoppade Wega i en ny utstyrsel och drog iväg på spökkalas Leia agilitytränar med Glarre Väääldigt suddig, men ändå en b...

Av Tina - 5 november 2014 22:00


Idag är det Leia som studsar med Pippi - utan händer dessutom    Vill man ha riktigt tama möss, då måste man pyssla med dem varje dag - så då gör vi det      ...

Av Tina - 3 november 2014 22:00


Höjden av ironi måste väl ändå vara, att den där växten jag köpte för att den skulle käka upp alla äckliga blomflugor som hälsade på hos oss tidigt på hösten - är den enda blomman i hela huset, som invaderas av bladlöss....   Skitblomma - den...

Av Tina - 2 november 2014 23:45

...

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards