tinric

Direktlänk till inlägg 12 november 2010

Åsså var det fredag igen

Av Tina - 12 november 2010 14:32

Igår hade jag massage och stretchingkurs! Det är Sofia på Heart of Gold som har hyrt in mig för en kurs. Två gånger träffas vi - ett glatt gäng med många fina hundar - jättekul!

I går var det mycket prat och lite massage - Ärtan fick hänga med och vara förevisningshund - hon var som vanligt en ängel!


Vädret, både i går och idag - bläääää!

        

I kväll är det fredagsmys som gäller, och i morgon förmiddag startar jag en ny valpkurs - årets sista.

Trevlig helg!

 
 
Mia & Addi

Mia & Addi

15 november 2010 06:10

Javisst är det trist med regnväder, tror ingen staff gillar det! Hellre snö då....
Men det ultimata staffvädret hat jag kommit fram till är växlande molnighet o +18 grader :-)
= inte för varmt eller kallt o lagom sol att steka sig i. Ja det ska bli spännande med klickerkursen!
Återstår att se om Addi funkar så nära andra hundar då, men vi ger det ett försök o går det inte så går det inte.
Känner du till lokalen vi ska vara i?
Är ingången från gården, eller från gatan?

http://staffinfo.blogg.se

Tina

15 november 2010 10:55

Ja men those were the days - +18 grader :0)
Det funkar säker jättebra med klickerkursen.
Det är samma lokal där jag håller massagekursen. Ingången är från gatan med gräsplätt utanför och brant trappa ner till dörren. Det fixar sej säkert fint ska du se, två rum att vara i och flera boxar.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina - 11 november 2014 14:00

De växer verkligen så det knakar!
  ...

Av Tina - 9 november 2014 21:45


Ridning - Wega hoppar femstuds med Pippi - vilken lycklig tjej! Efter ridpasset hoppade Wega i en ny utstyrsel och drog iväg på spökkalas Leia agilitytränar med Glarre Väääldigt suddig, men ändå en b...

Av Tina - 5 november 2014 22:00


Idag är det Leia som studsar med Pippi - utan händer dessutom    Vill man ha riktigt tama möss, då måste man pyssla med dem varje dag - så då gör vi det      ...

Av Tina - 3 november 2014 22:00


Höjden av ironi måste väl ändå vara, att den där växten jag köpte för att den skulle käka upp alla äckliga blomflugor som hälsade på hos oss tidigt på hösten - är den enda blomman i hela huset, som invaderas av bladlöss....   Skitblomma - den...

Av Tina - 2 november 2014 23:45

...

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards