tinric

Alla inlägg den 13 november 2010

Av Tina - 13 november 2010 11:30

Idag startade jag årets sista valpkurs. Fyra fina Staffar och en

dvärgpudel med deras hussar och mattar. Ett härligt, ambitiöst och superduktigt gäng!


När vi kursat klart åkte jag hem till oss, med Eva-Lena och Majken. Hemma hos oss fanns resten av familjen Forslind och Fredric hade

börjat fixa lunch - hur trevligt som helst.

Släktträffen gick så klart kalasbra!

Ärtan är ju Majkens moster - världens bästa lektant, som till och med tyckte det var helt okej att Majken ville ta sig en liten slurk tuttmjölk.

Hela är ju Harriets moster - Harriet är en av två tanter i Majkens familj. Den andra tanten heter Åsa och är kullsyster med min ängel Walle :0)

Värsta släktträffen med andra ord - fast idag stannade Åsa och Harriet hemma.

Behöver jag berätta att jag tog maaassor av bilder :0)
Kort paus bara, sen blev det mer bus, och Majken blev modigare och modigare   
När hela fina familjen hade åkt hem, så var båda hundarna jättetrötta, men Ärtan hade nog gärna sett att Majken hade stannat kvar ett tag till...

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards