tinric

Alla inlägg under november 2010

Av Tina - 12 november 2010 14:32

Igår hade jag massage och stretchingkurs! Det är Sofia på Heart of Gold som har hyrt in mig för en kurs. Två gånger träffas vi - ett glatt gäng med många fina hundar - jättekul!

I går var det mycket prat och lite massage - Ärtan fick hänga med och vara förevisningshund - hon var som vanligt en ängel!


Vädret, både i går och idag - bläääää!

        

I kväll är det fredagsmys som gäller, och i morgon förmiddag startar jag en ny valpkurs - årets sista.

Trevlig helg!

Av Tina - 10 november 2010 23:15

Nä, knäet är inte bättre alls, men oj vad trevligt det är med snö - allt blir ljusare och trevligare med en gång - lite gråa bilder, men mycket ljusare än i går... Pigga glada hundar med full fart - det gillar jag!

Av Tina - 9 november 2010 23:00

Jag sitter hemma och skriver och fixar den här veckan - jag har massagekurs på torsdag, och jobbar med att försöka få in allt jag vill berätta om, på två tillfällen á nästan 3 timmar - ska bli jättekul!

Innan skrivjobbet - ut med hundarna i gråvädret - mörkt, kallt, blåsigt och läbbigt, ont i knäet har jag också, så det är skitjobbigt att gå - inget kul alls, nä, tacka vet jag friska knän, sol och värme.

mörkt i skogen fast klockan är halv tio på förmiddagen...
tjejerna mår bra och är glada i alla fall - skönt!

Av Tina - 7 november 2010 23:00

Härlig dag med trädgårdsfixning.

Mina glada grodor fick komma in för vintern.

Wega tog ut Laila lite, för hon behövde visst frisk luft...
Hundarna fick hjortben att knapra på.
Jag fick fina blommor av min prins - världens gulligaste prins!
Tulpaner - det var länge sedan - dessa fick jag i går, av våra härliga middagsgäster!

Av Tina - 6 november 2010 22:45

Tjejerna längtade efter Helloweenmiddag - en vecka för sent hade vi den, men kul var det. Vi hade gjort en kladdkaka med ett spöke på - Leias Design - till efterrätt.
och kolla vad våra vänner kom med - helt underbar och full av fniss och jättegod så klart!

Av Tina - 5 november 2010 22:45

Släkten har utökats med en liten fin Dvärgpinscher hane.

Av Tina - 4 november 2010 00:30

Först promenad i nästan en timme med hundarna - Ärtans tassar läker fint och en timme på gräs funkar.

Sen drog jag till Ullas Hunddagis och hjälpte till att tvätta väggar

Sen åkte jag hem, jobbade lite på kontoret, hämtade barnen och sen firade jag och min prins, att vi varit förlovade i 11 härliga år - vilken toppentorsdag!

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards