tinric

Alla inlägg den 3 februari 2011

Av Tina - 3 februari 2011 20:36

Ja men hej! vart tog den här veckan vägen???

Jaja, jag vet att det är en vardag kvar, men ändå...


I morse fick jag ett gulligt meddelande av Leia   

LÖSSEN ÄR HÄR! står det på dörren in till skolan.

F-N, det börjar omedelbart klia på hela kroppen.

Jag drar till Apoteket och köper en ny grej, som ska göra mina barn, osynliga för lössen, säger reklamen - jag hoppas på det, och betalar gladeligen nästan 200 pix för en liten flaska anit-lus-spray

Senare på dagen halkade jag runt lite på en promenad i krokarna kring

Ullas Hunddagis. När promenaden var slut, så slank jag in i butiken och körte en fin, smart och efterlängtad godisväska! Det fanns massor av fina färger och mönster - den här valde jag!

När jag kom hem, upptäckte jag att Ärtan börjat löpa - bra, jag började nästan tro att hon skulle glömma bort det är löpet... 

 - på med trosorna säger jag, och då tror Ärtan att slutet är nära - hon rusar till närmaste mjuka ställe, slänger sig ner i liggande ställning, är stel som en pinne och tittar anklagande på mig med stooora ögon - ja du ser ju själv...

Leia hade tappat en tand under dagen - snart är det bara tappade tänder kvar i den där munnen...

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards