tinric

Alla inlägg den 5 mars 2011

Av Tina - 5 mars 2011 22:30

Utställning nästgårds och många glada hundägar jag känner på plats - Ärtan är skendräktig och får stanna hemma - men jag åker dit själv - härligt.

Premiär för Majken och Elsa på utställning, lilla Elsa ja.. henne skulle jag

få den äran att visa för domaren... hon ville inte alls bli visad av mej,

hon ville vara någon helt annan stans, men... maken till gullig och trevlig domare har jag aldrig mött!  - Han berättade flera gånger för mig om

hur fin han tyckte Elsa var, men att han inte kunde placera henne, för hon ville inte varken gå eller stå på det halkiga golvet inne i lokalen och det förstod han minsan, jag skulle inte inte vara orolig! Hon har tiden på sig, hon är jättefin!" -  Söt farbror tycker jag! Elsa var inte lika impad. Men hon fick rocka loss med Majken (som blev 4a i klassen) efteråt, så hon fick ha lite kul på utställningen också.


Mina små nuvarande elever - Etta och Björn - de vann sina klasser och Etta placerade sig även som BIS 4 valp! och Totte som jag också har på kurs, och som är bror med Majken och Elsa - han blev 3a i sin klass.

Tänk vilka fina elever jag har! Sen träffade jag ju en himla massa andra glada människor och före detta elever också, som jag inte träffar så där jätteofta - kul!

 
 

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards