tinric

Alla inlägg den 12 mars 2011

Av Tina - 12 mars 2011 14:45

Idag har jag varit på idébytardag för SBK instruktörer.

Idén är toppen, men den bygger ju på att instruktörerna som är där, verkligen vill bidra med sina idéer, och att de kanske inte drar fram de äldsta övningarna de har i rockärmen, till förevisning.

Jag fick känslan av att det var förvånansvärt många som var väldigt blyga, och lite tysta, men det kanske ändrade sig under eftermiddagen, när jag inte kunde vara med.

Så... jag hoppas att nästa idébytardag, blir en med högt i tak och många idébyten helt enkelt.

Jag och Mija J hade gjort läxan - och tagit med oss en övning som skulle stärka gemenskapen i gruppen.

Bowling, är lagom svårt, kan utföras med hunden lös eller i koppel, alla kan skratta både med och åt varandra och dessutom hejja på varandra och garva ihop när det går åt pipan - för det är inte så lätt som det ser ut.

Mija och Rasken var duktiga på att aktivt lösa uppgiften, och vågade prova många olika strategier, dessutom tror jag att Rasken har lite bättre koll på baktassarna än vad Mija först trodde, men bara lite   
Ärtan var trött när vi kom hem, och intog ryggläge i soffan - skönt!
själv passade jag på att klä om en trist fåtölj

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards