tinric

Alla inlägg den 23 mars 2011

Av Tina - 23 mars 2011 13:17

Just nu undrar jag mest vad som försegår där inne i Helas huvud egentligen... hon är annorlunda, bara ibland, plötsligt, ibland korta stunder och ibland lite längre, på ett sätt som jag inte gillar, och det går inte riktigt att sätta fingret på, och jag hittar ingen solklar anledning, och det är inte tillräckligt för att gå till veterinären med.


Hmmm - ibland önskar jag lite extra mycket att de kunde tala...

Av Tina - 23 mars 2011 12:59

Både hundarna och jag njuter av att gå på promenad helt själva!


Självklart har jag världens bästa barn, men,

de är inte bäst på att gå promenader i rask takt, utan stopp, i nästan en timme, det är de faktiskt inte,

OCH, sådana promenader är klart underskattade, hälsar jag och hundarna, men speciellt kanske Hela.

Väl hemma igen packade jag upp mitt stora paket som stått på altanen sedan i fredags - då det snöade! - kommer ni ihåg det mitt i solen? 

Suddigt, visst, men så klockrent.

Kom! säger jag 

Hela - tar genvägen förbi hindret och

Ärtan - hon tar den roligaste vägen, över hindret.

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards