tinric

Direktlänk till inlägg 2 maj 2011

Agilitykurs

Av Tina - 2 maj 2011 13:30

Idag var det avslutning på Agilitykursen -trist! Ännu mer trist var att Ärtan inte kunde vara med...


Hon ska snart kastreras och har massor av mjölk i tuttarna. Då är det inte så bra att operera, så då blev det Galastop. Hon mår pyton av sin medicin, verkligen pyton - hon äter ingen mat, och hon skakar i hela kroppen - som om hon fryser. Den enda gång hon inte skakar är när hon ligger bredvid/på mig med stor filt/täcke på sig, och sover, då är det okej... Men... medicinen verkar göra sitt jobb, och det är bara någon dag kvar, sen slipper hon den.

Hur som helst så fick hon stanna hemma, så gick jag själv på kursen och passade på att fota lite.

Ärtan blev nedbäddad av Wega. 

Och för att inte Hela skulle bli avis, så bäddade hon ner henne med. 
Här tränas det Agility och vi har redan bokat in nästa kurs    och fram till dess har jag och Ärtan en del att träna på, så ser ni en tjej med en röd staffe i ena hande och en planka i den andra, då är det jag som tränar kontaktfält med Ärtan! 

 

 
 
Ingen bild

mille

9 maj 2011 14:00

Kommer lite tidigare på onsdag för jag behöver få lite råd om just Galastop.
Hej från mig :)

Tina

9 maj 2011 21:47

Det går bra det - hoppas jag kan svara :0)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina - 11 november 2014 14:00

De växer verkligen så det knakar!
  ...

Av Tina - 9 november 2014 21:45


Ridning - Wega hoppar femstuds med Pippi - vilken lycklig tjej! Efter ridpasset hoppade Wega i en ny utstyrsel och drog iväg på spökkalas Leia agilitytränar med Glarre Väääldigt suddig, men ändå en b...

Av Tina - 5 november 2014 22:00


Idag är det Leia som studsar med Pippi - utan händer dessutom    Vill man ha riktigt tama möss, då måste man pyssla med dem varje dag - så då gör vi det      ...

Av Tina - 3 november 2014 22:00


Höjden av ironi måste väl ändå vara, att den där växten jag köpte för att den skulle käka upp alla äckliga blomflugor som hälsade på hos oss tidigt på hösten - är den enda blomman i hela huset, som invaderas av bladlöss....   Skitblomma - den...

Av Tina - 2 november 2014 23:45

...

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards