tinric

Direktlänk till inlägg 20 maj 2011

Den här fredagen

Av Tina - 20 maj 2011 12:31

 Ja men äntligen... nu är det dags för Leias kalas för klasskompisarna.

En himla massa sjukdomar har stoppat oss fram till nu, men idag så kör vi!

Prinsesskalas? - Nej Tack!

När hon fyller 7, vill den tidigare så galet prinsessiga Leia, ha... Skräcktema på sin fest!   

"Mamma - jag hoppas verkligen ingen kommer utklädd till någon rosa liten ponny med vingar eller så!"

Fina godispåsar har jag trixat till, och snart ska de fyllas - ett perfekt fredagsjobb!  
 

 Jag har fått i uppdrag att fota lite olika grejjer i trädgården och sätta ihop en skattjakt - i trädet med sånna här blommor - där ska jag hänga upp en korg full med godispåsar hade jag tänkt.

Hundarna som båda två, får pyttepromenader och mest bara vilar hela dagarna - i alla fall den här, och antagligen även nästa vecka - Ärtan för att hon är nyopererad och Hela för att hon vill - de fick lyxa till det lite med varsin grisknorr - smaskens!

Trevlig Helg!

 

 
 
Liza

Liza

27 maj 2011 08:26

Hej!
Tackar för en jätte rolig, trevlig samt mycket lärorik rallylydnad fortsättningskurs! Gillade träningstävlingen igår och kommentarerna så man vet vad man ska träna mer på. Tack för fint diplom som vi är stolta över :) samt Wita tackar för jätte smaskit godis i fin röd påse, så himmla gulligt!! Du skulle se hennes ögon när jag prasslade med påsen igår när vi kom hem :D stora som klot var de!! Wita hälsar att godiset var av topkvalitet ;).
Hoppas vi ses i höst för lite tävling.
Kramar Liza

Ps Grattis till Leia :)
Ps Hoppas Ärtan har kryat på sig :)

http://witastaff.blogg.se

Tina

27 maj 2011 11:03

Men Å vad du är gullig!
Tack själva för att ni vill gå kurs hos mej, jättekul! Och ni är superduktiga, du coh Wita - härligt att se.
Härligt att godiset smakade och visst ska man vara stolt över ett diplom!!!

Jag ska leta rätt på en tävling som ligger rätt i tiden och på ett bra stället sen försöker jag peppa alla mina gamla elever att vara med - skulle ju vara jättekul!!!
Jo då, Ärtan är pigg som en mört :0)

Jag ska hälsa Leia.
Vi ses snart och tränar lite eller så hoppas jag.
Kram kram och hälsa både Wita och Mats!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina - 11 november 2014 14:00

De växer verkligen så det knakar!
  ...

Av Tina - 9 november 2014 21:45


Ridning - Wega hoppar femstuds med Pippi - vilken lycklig tjej! Efter ridpasset hoppade Wega i en ny utstyrsel och drog iväg på spökkalas Leia agilitytränar med Glarre Väääldigt suddig, men ändå en b...

Av Tina - 5 november 2014 22:00


Idag är det Leia som studsar med Pippi - utan händer dessutom    Vill man ha riktigt tama möss, då måste man pyssla med dem varje dag - så då gör vi det      ...

Av Tina - 3 november 2014 22:00


Höjden av ironi måste väl ändå vara, att den där växten jag köpte för att den skulle käka upp alla äckliga blomflugor som hälsade på hos oss tidigt på hösten - är den enda blomman i hela huset, som invaderas av bladlöss....   Skitblomma - den...

Av Tina - 2 november 2014 23:45

...

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards