tinric

Direktlänk till inlägg 7 augusti 2011

We're Back!!!

Av Tina - 7 augusti 2011 17:50

Idag är inte bara första dagen på rätt så länge, som jag skriver i bloggen, utan också första dagen på ca 1,5 år, som jag och Ärtan varit på utställning ihop. 

Nypremiären gick av stapeln på Vallentuna Flygfält.

Domare: Marja Salminen (Fin)

Kritik:

39.5cm

Stor kraftig tik av utmärkt typ.

Vackert huvud med bra uttryck och öron.

Bra benstomme, vinklar och kropp.

Rör sig mycket flytande.

Att vara kritisk kunde ha aningen kortare nosparti.

Mycket välvisad.

----- 

Excellent med CK.

Placerad som 3:a i klassen, men senare oplacerad i bästa tik.

----- 

Jättekul hade vi, både jag och Ärtan, och nu för tiden får man vara glad för ett Excellent, så att bli placerad känns jättekul - och - jag blir så klart extra glad, när domaren vill ge mej så fint beröm


Extra grattis till Maria och Matthias!

BIM till Yoyo, CERT till Totte och CERT till Babsan - och alla dessa tre heter Garpenborg i förnamn.

 
 
Ingen bild

Maria

7 augusti 2011 19:12

det var så härligt att ha er tillbaka- nu är saker och ting som dom ska vara!
kram

Tina

7 augusti 2011 20:48

Haha, precis, nu är det som det ska vara :0)
Kram Kram!

 
Lena

Lena

7 augusti 2011 19:17

GRATTIS!!! va kul!! ja ett exelent är verkligen INTE fy skam!! :))) & så läser jag "välvisad" owaw så häftigt!! värt ett eget GRATTIS bara det! :)))
Inga utställningar för oss på länge, men tänker ev. att åka på någon ändå, för att hejja på Petrus fina barn!♥
Kram på er!♥ /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

Tina

7 augusti 2011 20:48

Tack Tack Tack Lena! Jag är jätteglad!
Men du har ju jättefina hundar - Och minst två att åka med väl?!
Fast jag vet... alla kan inte tycka det är lika kul som jag tycker...
Kram tillbaka!

 
Mia

Mia

9 augusti 2011 01:29

Wohoo! Grattis till er!

http://miawiborg.se

Tina

9 augusti 2011 09:01

Tackelitak!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina - 11 november 2014 14:00

De växer verkligen så det knakar!
  ...

Av Tina - 9 november 2014 21:45


Ridning - Wega hoppar femstuds med Pippi - vilken lycklig tjej! Efter ridpasset hoppade Wega i en ny utstyrsel och drog iväg på spökkalas Leia agilitytränar med Glarre Väääldigt suddig, men ändå en b...

Av Tina - 5 november 2014 22:00


Idag är det Leia som studsar med Pippi - utan händer dessutom    Vill man ha riktigt tama möss, då måste man pyssla med dem varje dag - så då gör vi det      ...

Av Tina - 3 november 2014 22:00


Höjden av ironi måste väl ändå vara, att den där växten jag köpte för att den skulle käka upp alla äckliga blomflugor som hälsade på hos oss tidigt på hösten - är den enda blomman i hela huset, som invaderas av bladlöss....   Skitblomma - den...

Av Tina - 2 november 2014 23:45

...

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards