tinric

Direktlänk till inlägg 22 augusti 2011

Vi tränar Rally

Av Tina - 22 augusti 2011 23:15

Alltså,

vi tränar ju Rallylydnad varenda dag, men det är verkligen sällsynt

att jag bygger en bana med riktiga skyltar och tränar på den, och ännu

mer sällsynt är det att vi tränar ihop med andra... men, nu har jag äntligen

anmält mej och Ärtan till några tävlingar, så nu måste jag träna ordentligt.



Idag skulle jag till klubben för att rapportera lite om Rally på styrelsemötet,

och när jag ändå är på klubben, så kan man ju passa på att träna...

Tidigare på dagen slängde jag ut några rader på Face Book och på staffar.se 

om att jag skulle träna och ville ha sällskap, och vi var 5 människor och

7 hundar (6 staffar) som tränade tillsammans en stund.

Tack till er som kom! - jättekul och guld värt ur träningssynpunk.


  

 
 
Therese o Scott

Therese o Scott

2 september 2011 14:18

Tack själva, det var himla roligt att får träna med andra staffar o ägare som har intresserat sig för sporten. Efter vår träning var vi iväg o tävlade o lyckades få vårt första godkända resultat =) I helgen är det dags igen och vi hoppas på bra resultat då också =) /Therese o Scott (den magra staffen ;) )

http://skom.bushundarna.se

Tina

4 september 2011 11:15

Haha, den magra ja... väldigt mager... jaja, vad kul! Grattis till fint resultat!!!
Själv kom jag inte iväg, för Ärtan gjorde illa tassen :0(

Hoppas det går lika bra för er idag!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina - 11 november 2014 14:00

De växer verkligen så det knakar!
  ...

Av Tina - 9 november 2014 21:45


Ridning - Wega hoppar femstuds med Pippi - vilken lycklig tjej! Efter ridpasset hoppade Wega i en ny utstyrsel och drog iväg på spökkalas Leia agilitytränar med Glarre Väääldigt suddig, men ändå en b...

Av Tina - 5 november 2014 22:00


Idag är det Leia som studsar med Pippi - utan händer dessutom    Vill man ha riktigt tama möss, då måste man pyssla med dem varje dag - så då gör vi det      ...

Av Tina - 3 november 2014 22:00


Höjden av ironi måste väl ändå vara, att den där växten jag köpte för att den skulle käka upp alla äckliga blomflugor som hälsade på hos oss tidigt på hösten - är den enda blomman i hela huset, som invaderas av bladlöss....   Skitblomma - den...

Av Tina - 2 november 2014 23:45

...

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards