tinric

Direktlänk till inlägg 21 september 2011

Hela och Ärtan hos sin P.T

Av Tina - 21 september 2011 12:00

På lördag har Staffeklubben en Inofficiell Rallylydnadstävling.

På Värmdö BK - kom å kolla om du vill!

Då är jag med och håller i trådarna förstås.

Det är jättekul, men det betyder också att jag inte själv kan vara med

och tävla.

Meeeeen, då har jag bett Liza (som ska vara med och tävla med fina Wita)

att tävla med mina hundar, och hon sa ja!


Hela och Ärtan kan alla momenten i nybörjarklassen, men det är ju skillnad

med en annan förare förstås.

I går åkte jag och hundarna till Söder, så att Liza kunde träna lite med dem

på sin lunch.


Det gick så bra så, det här blir jättekul, det tycker både jag och hundarna!








 

 
 
Ingen bild

Jenny Ström

21 september 2011 12:23

Snacka om fin kontaktgående tänk om min kunde kolla in mig utan att jag ska hela ansiktet fullt med kladd.....
fina bilder på dina Hela & Ärtan

Tina

21 september 2011 12:32

Haha, ja men visst är de duktiga - och det är Liza med :0)

Tack

 
Ingen bild

Liza

23 september 2011 10:25

Hahaha vad snygg man e då ;) Men hundarna ser väldigt bra ut, ser det lika fint ut på lördag får vi vara nöjda :)
Men är sjukt nervös, har aldrig tävlat någon annans hundar, men är de lika glada och pigga som i tisdags så kanske det kommer gå bra ;) Hoppas de kommer ihåg mig å all god kyckling :D

Ses imorgon, kram Liza

Tina

25 september 2011 22:25

och... det gick lysande. Ärtan är en bra kompis som gör sitt allra bästa alltid och Hela är en spillevink som spelar över och glömmer vad hon skulle göra och stökar till det och det gick jättebra!
Tack Liza!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina - 11 november 2014 14:00

De växer verkligen så det knakar!
  ...

Av Tina - 9 november 2014 21:45


Ridning - Wega hoppar femstuds med Pippi - vilken lycklig tjej! Efter ridpasset hoppade Wega i en ny utstyrsel och drog iväg på spökkalas Leia agilitytränar med Glarre Väääldigt suddig, men ändå en b...

Av Tina - 5 november 2014 22:00


Idag är det Leia som studsar med Pippi - utan händer dessutom    Vill man ha riktigt tama möss, då måste man pyssla med dem varje dag - så då gör vi det      ...

Av Tina - 3 november 2014 22:00


Höjden av ironi måste väl ändå vara, att den där växten jag köpte för att den skulle käka upp alla äckliga blomflugor som hälsade på hos oss tidigt på hösten - är den enda blomman i hela huset, som invaderas av bladlöss....   Skitblomma - den...

Av Tina - 2 november 2014 23:45

...

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards