tinric

Alla inlägg under oktober 2011

Av Tina - 9 oktober 2011 23:45

Wega är en tjej med många järn i elden.

Direkt efter Pippikalaset drog vi till stallet (med fräknarna kvar på näsan). Men först hämtade vi upp min barndomsvän Nina och henns son Oskar.

Gissa om vi hade kul!

Oskar valde supersnälla Dacke, och Wega red på lille Simon.

Simon hade åsikter, ganska bestämda sådana, och han hade inte alls lust att göra som jag ville. Han blev ordentligt sur på mej när jag sa åt honom att han inte fick bita mej i benet - då stegrade den lilla hästen och Wega åkte av... Det var inte kul, men efter ett tag sa hon... Nu har jag bara 99 gånger kvar... antar att hon har rätt.

Vet inte vem som var lyckligast... Nina eller Oskar?! 

Av Tina - 9 oktober 2011 23:15

Wega är på Pippikalas, och restan av gänget går ut och luftar sej.

Av Tina - 9 oktober 2011 23:00

Av Tina - 2 oktober 2011 23:15

Min svärmor tittade förbi och blev på gott humör när hon såg att ett gäng Pelargoner fått flytta in ett tag, innan det är dags för en vinter i friggan för deras räkning. Men oj vilka fina blommor du har!!!

Det har nog blivit en riktig Pelargonkärring av dej! sa hon nöjt    


Låt mej presertera mina glada blommor, som gillar mej så mycket!

Har man glada blommor får man ibland lite annat på köpet - som den här godingen tex. 

Jo då, jag HAR andra blommor också, men inga med blommor på - den lilla pluttblomman i fina krukan - den är Wegas...
Jag är nog en riktig Pelargonkärring... Pelargoner rules... titta bara! 

Av Tina - 2 oktober 2011 23:15

Tusen Tack! Kennel Garpenborg, för det superfina halsbandet Ärtan fick i födelsedagspesent! Ni är ju bara de supergulligaste som finns! 
Tyvärr var inte Ärtan alls på humör att bli fotad, hon förstod inte alls varför jag jazzade runt med kameran och larvade mej idag... Därav det ömkliga facet...
Nix... hon vill absolut inte vara med på bild, men hon är jättefin i sitt superfina halsband! Tusen tusen tack! 

Av Tina - 1 oktober 2011 23:00

Wega är stolt som en tupp!

Hon har köpt en stor blå groda - en så'n som man bara måste ha,

och hon har köpt den för egna pengar - och det är nog så viktigt!


Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards