tinric

Alla inlägg den 19 januari 2012

Av Tina - 19 januari 2012 17:29

Tror att jag vet hur man gör för att ladda upp film från

telefonen till bloggen - testar genast.



 

Av Tina - 19 januari 2012 17:02

Jag har en vän som heter Sofia Olson. Hon har tagit ett jättefint foto på sina tre hundar, iförda fina Hurttatäcken.

Hurtta fick nys om bilden och vill gärna använda den i sin reklam - kan verkligen förstå varför - här är Sofias jättefina bild! 

Jag har själv skrivit texten på bilden och jag har Sofias tillstånd att använda den.

Nu undrar ju jag förstås om Hurtta skulle vara sugna på att använda någon av mina bilder på en röd fin staffetik som har ett rött fint vintertäcke på sej...



Skulle inte tro det!!!


Ärtan gör nämligen allt hon kan för att "skrapa" av sej sitt fina täcke... 

varenda dag, nästan hela tiden!

 

 

 

En stor sten - tooooooooppen! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Nä, täcke är inte det bästa Ärtan vet precis... 

att hon är jättesnygg i sin röda jacka, det skiter hon fullständigt i...

 

Av Tina - 19 januari 2012 16:31

Hittills har den här vintern varit helt i Helas smak - inte så mycket is och inte så mycket snö. Jag gillar det jag med!

Men nu är det rätt halkigt ute och det är en pina att promenera med Hela...

När hon ser isen så tvärnitar hon, börjar flåsa och ser helt olycklig ut. Har hon inget koppel på sej, så drar hon iväg åt ett helt eget håll och skiter fullständigt i mej - hon flyr till ett bättre underlag helt enkelt. Detta betyder att jag måste koppla henne när det blir isigt - för att hon inte ska dra till skogs helt enkelt... och då försöker hon göra samma sak, fast jag sitter fast i andra änden av kopplet - skitjobbigt... 


Sen kommer vi till ett annat underlag och då får jag tillbaka min vanliga Hela igen - suck... vintern är inte vår årstid...

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards