tinric

Alla inlägg under februari 2012

Av Tina - 18 februari 2012 23:00

Hundträning och kanske framförallt socialträning av liten osäker Chihuahua, med lite dåliga erfarenheter av andra hundar hade vi hemma hos oss.

Joanna, Rozzo och Ivar med familj, kom och lunchade och tränade lite hemma hos oss.


Mina hundar är väldigt olika i sitt sätt, och självklart svarade killarna på det, men medan Hela är mer myndig och förståndig, så vill Ärtan mest bara leka - men inte med den där killen Rozzo, som höll på att skälla halsen av sej.

Men så snart Rozzo sansat sej lite - då var även han intressant.

Hundspråk är kul!

Och jag tror även Rozzo kom på det efter en stund   


Av Tina - 18 februari 2012 22:45

Ute i snön med hela familjen en sväng

Av Tina - 17 februari 2012 21:15

Min kusin Anna och mina brorsor och brorsbarn kom på middag.

Trevlig till tusen!

Innan middagen, flyttade två hett efterlängtade små sötnosar in hos oss.

Snygg disktrasa vi fick av Håkan va?! 

Av Tina - 17 februari 2012 13:42

Ibland blir jag sugen på att sy!

Det här tyget låg hemma och väntade på att bli nå't.

Å vad bidde det då då?

Jo det bidde en ganska stor väska.

Jag vet inte alls när jag ska använda den och vad jag ska ha i den, men det brukar lösa sej - jag blir glad av den i alla fall   

Av Tina - 15 februari 2012 21:30

Härlig promenad i lagom kall snö, med två fantastiska modeller!
Lite träning efter den härliga promenaden

Av Tina - 14 februari 2012 14:14

Kommersiellt jippo eller inte... det skiter jag högaktningsfullt i.

Idag är det Alla hjärtans dag!

En alldeles väldigt bra anledning till att uppmärksamma alla de jag tycker om!

Självklart tycker jag mycket om dem/er alla dagar, eller nästan alla dagar på året, men idag tänker jag på dem/er lite extra!

Av Tina - 12 februari 2012 21:30

En söndag med fantastiskt väder, lätt snö som inte fastnade i hästarnas hovar,och nästan vindstilla - underbart!

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards