tinric

Alla inlägg den 27 maj 2012

Av Tina - 27 maj 2012 15:00

Varm i hjärtat! 

Min Leia har ridit idag, och hon har dessutom blivit biten - rejält i armen.

Skit också, det måste ha gjort så nedra ont, och så var jag inte där - jobbigt!

Bilden är tagen 2 dagar efter att hon blev biten, så svullnaden har lagt sej, men det gör fortfarande ont... men hon är rätt lik mig, så hon tjatar redan om att hon vill åka och rida igen - varje dag   

Kritiken från dagens utställning: 

Av Tina - 27 maj 2012 13:45

Uppe med tuppen, hämtade Maria och Babsan, sen drog vi iväg till Österbybruk på utställning! Trevligt som vanligt, soligt och myggigt. Träffade massor av glada människor och hade en jättetrevlig utställningsdag. Den här domaren gav Ärtan massor av lovord på kritiklappen, men avslutade det hela med att ge oss ett V.G Bara en av öppenklasstikarna fick Excellent, så Ärtan kom tvåa i klassen med sitt V.G

Jaja, så kan det gå, men jag hoppas på bättre resultat nästa helg.


När vi kommit hem och packat upp, så kom Petra, Stefan och Wilma på besök. Wilma var en härlig bekantskap, och hon och min härliga Ärtan hade jättekul - bildregn kommer här!

Först kändes det liksom säkrast att sitta i husses knä.

 Hela var inte ett dugg intresserad av någon valp - det fanns ju bullar på bordet!
Wilma var inte alls intresserad av bullarna - förr än Fredric tyckte hon skulle testa en liten bit...
Leia är helnöjd! Mammaaaa!!! En så'n häääär vill jag haaaa! 

Wilma känner att hon kanske ändå vill leka lite med den där glada tanten under bordet.
Hon blir snabbt modigare och modigare
Hon blir lite varm också, men den blöta handduken hennes matte tyckte hon skulle ha på sej, den ruskade hon bara av.
Sen varvades jagalekarna med brottarlekar

I trappan är det pass!
Lite då och då var det vätskekontroll
Wega skrattar högt, när Wilma fastnar på poolkanten och inte kommer någonstans 
Kort paus för Wilma 
Lite trött och varm efter utställning och valplek - men skitglad- som vanligt!
Petra, Leia och Wega testar badet de med

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards