tinric

Alla inlägg under maj 2012

Av Tina - 20 maj 2012 00:45

Ridlektion - jag hoppar "min" fina unghäst - Candle - och Leia filmar
Sen rider Leia, och det är min tur att fota och filma
Yes - maskrosor färgar av sig... 
 

Av Tina - 19 maj 2012 00:30

Jag fick en valfri Live It upplevelse i present, av Ida och Freddan, förra året.

Nu har ju jag och Fredric varit på en del egna äventyr den senaste tiden, så på den här presenten ville jag att hela familjen var med.

Valet föll på Tom Tit's

Hundarna fick spendera dagen i Garpenborgen - härligt att kunna vara borta hela dagen, och veta att hundarna har det toppenbra - ovärderligt faktiskt!

Tusen Tack Maria och Matthias - igen - ni är toppen!

En hel vägg av såpa!
Hela familjen fick hjälpa till vid pet-flaske-kanonen 
Vi provar på hur det känns att vara ute i värsta stormen! 
 

Av Tina - 18 maj 2012 00:15

Idag var hela familjen involverade i ombyggnaden av mössens bur

- vi tillverkade ett hus, en övervåning och en klättervägg - det ni!

Av Tina - 17 maj 2012 00:15

Idag blir det premiär på hoppbanan - shiiiit vad mycket Maskrosor!!!


Av Tina - 15 maj 2012 00:15

Av Tina - 15 maj 2012 00:00

Av Tina - 13 maj 2012 23:30

Jag sitter med i UK (uppfödarkommittén) i Staffeklubben och vi har försökt få till en föreläsning med Lars Audell i evigheter...

Idag hade han så äntligen tid med oss, så jag firade min födelsedag med ett mycket givande och intressant föredrag.

Lars visade och berättade och förklarade på ett fantastiskt bra sätt.

 Jag är säker på att det är fler än jag som är väldigt nöjda med den här dagen.


Och kolla här, vad jag fick av supergulliga Maria och Matthias!  

När jag kom hem möttes jag i hallen av min underbara familj.

De hade slagit in paket och gjort en jättefin tårta!

Idag, har varit en himla bra dag!!!

Av Tina - 12 maj 2012 23:15

Härliga valpar och deras härliga människor!

Jag hade tänkt att vi skulle testa lite Rallylydnad, ute på fältet, men vädret bjöd på regn och blåst - vi drog in i skogen och tränade idag.

Men Rallyskyltarna går ju att använda där med, så det fick bli en specialare - skogsrally - helt enkelt. 

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards