tinric

Direktlänk till inlägg 8 juli 2012

Hos min faster Margot

Av Tina - 8 juli 2012 00:30

Självklart måste vi åka med Paula och Michael hem till deras och min, faster Margot, som också hon bor i Dalarna.

Margot har Kennel Candygolds och hemma hos henne fikade vi, och hälsade på alla hennes glada hundar.


Kollla in den här supercharmiga Chihuahuan - Glory!

Jag bara smalt - en stökigare och buffligare Chihuahua, får man nog leta efter - en hund helt i  min smak - hur kul som helst.


Michael med en hel hög hundar - han blev helt fnissig, när hela gänget kom farande och ville vara med!

Paula och Glory
På kenneln finns också världens största katt!!!

Flera av Margots hundar har många utställningstitlar.

För den oinvigde blir det rätt knepigt att hänga med i svängarna. Vi förklarade helt enkelt för Michael, att de två damerna i hans knä, båda var Miss Universe - det blev enklast så.

Min väska ställde jag i hallen, där fanns min telefon, och mina bröder roade sig med att ringa till den, för att se hundarna fara ut i hallen och stå helt förundrade och undra varifrån ljudet kom. Kan tyckas underligt att en hundarna ens brydde sig, men... min ringsignal låter som en galen pipleksak

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina - 11 november 2014 14:00

De växer verkligen så det knakar!
  ...

Av Tina - 9 november 2014 21:45


Ridning - Wega hoppar femstuds med Pippi - vilken lycklig tjej! Efter ridpasset hoppade Wega i en ny utstyrsel och drog iväg på spökkalas Leia agilitytränar med Glarre Väääldigt suddig, men ändå en b...

Av Tina - 5 november 2014 22:00


Idag är det Leia som studsar med Pippi - utan händer dessutom    Vill man ha riktigt tama möss, då måste man pyssla med dem varje dag - så då gör vi det      ...

Av Tina - 3 november 2014 22:00


Höjden av ironi måste väl ändå vara, att den där växten jag köpte för att den skulle käka upp alla äckliga blomflugor som hälsade på hos oss tidigt på hösten - är den enda blomman i hela huset, som invaderas av bladlöss....   Skitblomma - den...

Av Tina - 2 november 2014 23:45

...

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards