tinric

Alla inlägg under oktober 2012

Av Tina - 6 oktober 2012 11:30

Wega och jag har varit och ridit!

Vi tog med oss Nina och Oskar och drog till Rastaborgs ridskola.

Soligt och fint och jättekul!

Wega fick rida på Juventus - en tidigare favorit.

Vet inte om jag eller Wega är mest kär i den där lilla hästen... han är så vansinnigt söt,

och lika söt som han är, lika snäll är han.








Efter ridningen i skogen, blev det fika i solen tillsammans med några färgglada skalbaggar

som hade fest på ett blad nära oss.



Sedan bar det av hem, och så grävde vi ner lite Jordärtskockor som jag handlat på Tradera.

Ska bli jättespännande att se hur stora de blir - ska få bli en stilig häck mot grannarna hade

vi tänkt...


 

Av Tina - 5 oktober 2012 19:27

Av Tina - 5 oktober 2012 19:27

Av Tina - 5 oktober 2012 17:21

I rättvisans namn får fina Hela också vara med, även om hon inte bjuder på lika

många miner som Ärtan...


















 

Av Tina - 5 oktober 2012 16:50

Sitter och letar bilder att skicka till Staffeklubbens monter

(Rasmontern på mässan i december), och vilka glada bilder jag hittar :0)


Här är några på Ärtan













och så den här... tänk när hon bara helt fräck tog kol på min fina dörrstoppskatt som jag

var så glad för...

nedra älskade hundskrälle!


 


Av Tina - 5 oktober 2012 11:56

Min fina kamera har fått en känga så den är inte alls sitt rätta jag, så jag får snällt

fota med mobilen, och detta har fastnat sedan sist...


Världens tröttaste sötaste Ärtan



I höstgräset finns det massor av härliga dofter tydligen...



Kors i taket... Ärtan bjuder gärna upp till lek, men det är inte ofta som Hela hänger på.

Här gjorde hon faktiskt det, och Ärtan är superförsiktig och låter Hela släpa runt på henne,

så som hon annars släpar runt på andra - tex våran kompis Kalle   



Jag har varit hos sjukgymnasten och fått lite övningar att göra hemma.

Jättekul! säger hundarna och gör allt i sin makt för att jag ska sluta träna och ägna mig åt

dem istället



Dis, dimma och regn i luften varenda dag, men fint är det 


I går överraskade Prinsen med att köpa en skiva till mig - Tack sötis!

Här ska poppas!!!


Trevlig helg!


 

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards