tinric

Alla inlägg under november 2012

Av Tina - 16 november 2012 11:30

Wega har lite astma, och då vill jag inte att hon är i skolan och stökar runt.

Först promenerade vi med hundarna och Wega ber dem göra lite trix, och hundarna är

inte sena att hänga med på det.


Efter promenaden svängde vi förbi Malin, Rex och alla fina barn, lämnade en påse med

prinsessutklädningskläder som Wega vuxit ur, fick lite fika och en stor burk med supergod

rabarbermarmelad - Tack Malin! den är helt suveränt god!




    

Kul

Av Tina - 15 november 2012 11:30

Korvgrillning i parken med Wegas klasskompisar, deras föräldrar och sykon.

Hej å hå vad det är svårt att komma ihåg vem som heter vad, och vem som är

vems mamma och pappa.

Inter gjorde det saken lättare att det var nästan kolsvart heller.

Men korven var god och det var stämningen med.

Och jag har väl en sisådär nio år till på mig att lära mig vem som är vem...


 

Av Tina - 14 november 2012 11:30

 

Av Tina - 13 november 2012 11:30

 

Av Tina - 8 november 2012 10:11

Är du medlem i Staffeklubben och har möjlighet att vara med, så tycker jag

inte att du ska tveka en sekund.


Vi ses

/Tina


 

Av Tina - 7 november 2012 23:22

Idag hälsade jag på på Kennel Garpenborg - tack Maria, för några mysiga,

trevliga och gosiga timmar!


Efter att ha blivit upphånglad av härliga Irma i hallen ett tag, så träffade jag Yoyos söta

små valpar







När de bara ville sova, så var det fullt ös hos Barbro, och hennes sex-veckorsgäng.

Två av dessa små rödingar har jag den äran att ha på valpkurs om några veckor!












Sedan försökte jag flirta lite med lilla Lisa...



men hon ville hellre vara med Maria




Sedan träffade jag Ärtans fina bror Äbbe.

Han skulle få dambesök och var liiite smått på tårna - inte lätt att få till någon bra bild precis

men dessa får duga helt enkelt.



Av Tina - 7 november 2012 22:31

Jag har ju helt kommit av mig i bloggandet, men nu blev jag lite sugen igen.

Under Höstlovet drog vi till landet ett sväng.

Plockade svamp, slöade, busade och bara var.




















 

Av Tina - 3 november 2012 21:04

Wega talade om att hennes fröken säger att det är himla bra om barnen har duschmössa när de ska duscha efter gympan...
Och vem är jag att säga emot liksom...

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards