tinric

Alla inlägg under februari 2013

Av Tina - 24 februari 2013 00:45

Leia och jag har ridit idag så klart - det är ju söndag!
     
 


     

Av Tina - 23 februari 2013 23:00

Den här helgen var det Staffeklubbens helg.

Medan mina kära Uppfödarkommittée kollegor - Maria och Marianne såg till att
det RAS-dokument vi jobbat så länge med äntligen blir färdigställt, tillsammans

med de uppfödare som åkt till Jönköping för att se till att detta genomförs, så

är jag är hemma med familjen, som tillfälligt utökats med Garpenborgs lilla Kalle.


Det var ett tag sedan Kalle var här - då var han en liten pyttehund, men precis

lika härlig och glad som nu.


Hela och Ärtan gillade honom fortfarande, och Hela gillade honom ännu mer nu

när han vuxit till sig lite mer.


Hälsningsroceduren var rätt snabbt avklarad, och efter kanske en halvtimme,
infann sig lugnet och det kändes som om Kalle hade bott här jämt.


Kalle
Hela
Ärtan
Bus
Vila
Nyfiken Kalle - jag städar mössens bur, och Kalle hjälper till
Av Tina - 22 februari 2013 18:32


Av Tina - 22 februari 2013 12:39

Jag har en kurs i vardagslydnad som startar 16/4 - där finns det plats kvar, och så har jag

två kurser i Rallylydnad Nybörjarklass den här terminen.

En startar 11/4 och den andra startar den 22/4.

Kurserna går av stapeln i Norra Ängby i Bromma/Stockholm

Anmäl dig via min hemsida

Välkommen!

   

Av Tina - 22 februari 2013 12:31

Av Tina - 20 februari 2013 23:35

De växer så det knakar, de små liven.

Så söta så söta. De börjar bli lite vassa och testar sina pyttetänder på varandra, och

i dag stod och gick de, som om de aldrig gjort annat.

Dessutom lät de helt underbart!

De har lärt sig morra - ett helfestligt ljud när det kommer från åtta små supersöta bebisar

Bildbomb kommer här!


                                                                              

Av Tina - 19 februari 2013 23:55

En glad tisdag!

Jag vaknade som jag skulle, bilen funkade som den skulle, hundarna skötte

sig på promenaden och sedan kom fina Saga och fick sin födelsedagspresent

av matte Marlene - massage hemma hos mig.


Sedan har jag hunnit med att jobba lite vid datorn, hunnit fixa med lite Uppfödarkommittésaker

till Staffekluben, och så har jag haft Rallykurs hos Agria.

En himla bra dag helt enkelt.

    

Av Tina - 18 februari 2013 23:45

Måndagmorgon -och vi försov oss ordentligt.

Antar att det var inte bara Ärtan som var trött efter gårdagens utställning.

In med hela gänget i bilen med frukosten i handen.

Kör runt hörnet och tycker det känns lite konstigt - ut och kollar och Hurraaaa!

Ett riktigt platt däck - igen - för det är inte så länge sedan detta hände sist.


 


Vilken underbar morgon!

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards