tinric

Alla inlägg den 29 mars 2013

Av Tina - 29 mars 2013 13:45

Vi är ett bra team, Ärtan och jag, och jag tror att Ojsan tycker det samma. Kanske med undantag av de gånger hon blir skitarg på Ärtan och jag kommer och lägger mig i... just då, håller hon nog inte med alls, men annars tror jag hon är rätt nöjd med oss faktiskt   

På dessa bilder bjuder Ärtan på ett minspel, som inte är av denna världen, och det kanske inte riktigt ser ut som om Ärtan ens gillar Ojsan, men tro mej, det gör hon,

 jag och Ärtan... vi ÄLSKAR Ojsan    

ja, det gör ju resten av familjen med förstås, men vi mest tror jag...


Av Tina - 29 mars 2013 13:30

Vi ska klippa äppelträden och fixa lite i trädgården. Ojsan kommer att bli trött rätt snabbt, så

vi löser det genom att ta fram en mysigt bäddad väska.

Tanken är att väskan ska ställas i trädgården, så att Ojsan kan ta sig en paus när hon känner att det är läge... hon kände att det var läge, redan innan vi gick ut tydligen   

Hela och Ärtan gillar när vi har trädgårdsfixning
En klok liten hund, som går och lägger sig när hon är trött
Fler som är trötta tror jag
Det såg mysigt ut det där med att sova i väskan...

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards