tinric

Direktlänk till inlägg 29 mars 2013

Teamwork

Av Tina - 29 mars 2013 13:45

Vi är ett bra team, Ärtan och jag, och jag tror att Ojsan tycker det samma. Kanske med undantag av de gånger hon blir skitarg på Ärtan och jag kommer och lägger mig i... just då, håller hon nog inte med alls, men annars tror jag hon är rätt nöjd med oss faktiskt   

På dessa bilder bjuder Ärtan på ett minspel, som inte är av denna världen, och det kanske inte riktigt ser ut som om Ärtan ens gillar Ojsan, men tro mej, det gör hon,

 jag och Ärtan... vi ÄLSKAR Ojsan    

ja, det gör ju resten av familjen med förstås, men vi mest tror jag...


 
 
Ingen bild

Maria

3 april 2013 14:58

ja Ärtan är faktiskt tamigsjutton rätt unik! Just det där galet stabila med valpar, det är en sådan FIN egenskap. Måste nästan upplevas live, för då framgår även Ärtans glädje på ett annat sätt. Även om självklart dessa bilder och alla andra på henne lekandes med valpar är helt underbara.
När hon var här och lekte med Kalle när han var liten, ja det var helt fantastiskt!
kram

Tina

3 april 2013 17:52

Ja hon är helt underbar!
Jag känner mig helt trygg, och hon får alltid valparna att känna sig heltrygga, väldigt snabbt, även om hon kan vara lite budus emellanåt. Glädjen, den ses bäst live som du säger. När hon hämtar saker och kommer och erbjuder valpen att ta dem, puttar på valparna lite fint och nästan trycker in leksaker i munnen på dem, eller slänger sig ner på rygg och låter sig bli biten och klättrad på - jaa, hon är helt fantastisk!

 
Ingen bild

MillemNova

3 april 2013 16:09

Vilken härligt bildkavalkaaaaaaad!
Underbara repliker - I like a lot! :)

Lycka till med lilla Ojsan, kan tänka mig att hon har det toppen hos er :)

Tina

3 april 2013 17:46

Tack gulliga du!

 
Lena

Lena

4 april 2013 10:55

Så otroligt härliga bilder :)) Petrus var helt igenom underbar med Malte, han älskade Malte över allt i världen♥ far & son... Märta tog det någon vecka med, sedan var hon lika kär i honom hi hi...

Må så gott alla 2 & fyrbenta!♥ /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

Tina

4 april 2013 16:49

härligt att de är sådana individer, och att man känner sina löss, och vet precis hur de kommer att reagera :0)
Må gott ni med och lycka till med alla valparna ;0)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina - 11 november 2014 14:00

De växer verkligen så det knakar!
  ...

Av Tina - 9 november 2014 21:45


Ridning - Wega hoppar femstuds med Pippi - vilken lycklig tjej! Efter ridpasset hoppade Wega i en ny utstyrsel och drog iväg på spökkalas Leia agilitytränar med Glarre Väääldigt suddig, men ändå en b...

Av Tina - 5 november 2014 22:00


Idag är det Leia som studsar med Pippi - utan händer dessutom    Vill man ha riktigt tama möss, då måste man pyssla med dem varje dag - så då gör vi det      ...

Av Tina - 3 november 2014 22:00


Höjden av ironi måste väl ändå vara, att den där växten jag köpte för att den skulle käka upp alla äckliga blomflugor som hälsade på hos oss tidigt på hösten - är den enda blomman i hela huset, som invaderas av bladlöss....   Skitblomma - den...

Av Tina - 2 november 2014 23:45

...

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards