tinric

Direktlänk till inlägg 22 april 2013

Rallyfröken är stolt!

Av Tina - 22 april 2013 11:55

I helgen var jag på Rallylydnadstävling i Vallentuna.

Jag visste att två av "mina" Rallyekipage skulle tävla, men så sprang jag på ett tredje - jättekul!

Tre tjejer som gått Rallykurs - Nybörjarklass hos mig.

Sedan har de tränat på egen hand och gått fler kurser, några hos mig, och andra, på annat håll. De har tävlat och gått från klarhet till klarhet och de är så himla duktiga och jag blir så glad och stolt så jag kan inte sluta le.

Så här såg det ut när Agneta och Josef startade sin rallykariär.

Här är Liza och Wita på nybörjarkursen
Mariela och Troy gick sin nybörjarkurs mitt i vintern

Agneta och Josef fick 83 poäng och fick sitt andra godkända resultat i mästarklassen!

Liza och Wita fick 85 poäng, och därmed sitt första godkända resultat i avancerad klass!

Mariela och Troy tävlade i mästarklass och det såg fint ut tyckte jag, men jag vet inte vad det blev för poäng tyvärr.

Superduktiga var ni allihop, Grattis till finfina resultat och til väl utförda tävlingsrundor!


I kväll är det dags att starta upp ännu en Rallykurs i nybörjarklass.

Jättejättekul ska det bli! 


 
 
Lena

Lena

22 april 2013 22:48

Så du tävlade inte själv då? skulle vara jätte kul att prova på ;)

Nattkramen♥

http://frallorna.bloggplatsen.se

Tina

23 april 2013 09:47

nej det gjorde jag inte. Jag tog med mej Ojsan för att miljöträna bara.
Men en annan dag så...

 
Ingen bild

Agneta

24 april 2013 07:27

Minns kursen som igår, det var så roligt! :) Mariela & Troy fick 76p :)

Tina

24 april 2013 09:35

Jo du, men det var allt ett tag som du tragglade med snurrar och vändningar och inte trodde att du någonsin skulle få stil på dem, och titta så bra det gick :0)

 
Elin

Elin

24 april 2013 14:36

Rallylydnad är verkligen skoj.. Kommer nog o kör en kurs hos dig i framtiden med nästa vovve, med målet att tävla och bli lika duktiga som Agneta o Josef..
Embla får träna och vara min försökskanin så länge.
Kraam

http://emblaoalte.bloggagratis.se

Tina

24 april 2013 14:53

Det låter som en plan, fast jag tycker fortfarande att du och Embla skulle kunna bli så där bra ni med :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina - 11 november 2014 14:00

De växer verkligen så det knakar!
  ...

Av Tina - 9 november 2014 21:45


Ridning - Wega hoppar femstuds med Pippi - vilken lycklig tjej! Efter ridpasset hoppade Wega i en ny utstyrsel och drog iväg på spökkalas Leia agilitytränar med Glarre Väääldigt suddig, men ändå en b...

Av Tina - 5 november 2014 22:00


Idag är det Leia som studsar med Pippi - utan händer dessutom    Vill man ha riktigt tama möss, då måste man pyssla med dem varje dag - så då gör vi det      ...

Av Tina - 3 november 2014 22:00


Höjden av ironi måste väl ändå vara, att den där växten jag köpte för att den skulle käka upp alla äckliga blomflugor som hälsade på hos oss tidigt på hösten - är den enda blomman i hela huset, som invaderas av bladlöss....   Skitblomma - den...

Av Tina - 2 november 2014 23:45

...

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards