tinric

Alla inlägg den 25 april 2013

Av Tina - 25 april 2013 22:28

Idag var en märklig dag.

Inte hela dagen, för den började alldeles toppenbra på alla sätt, och fortsatte toppenbra

men så plötsligt slog klockan tre, och då blev det lite kaosigt...


Hela börjar störtblöda ur munnen!

Leia är nästan otröstlig, då hon slagit i ett ögonbryn, och som grädde på moset, är det

en människa, som backar in i min bil...

 

Sedan slog klockan fyra, och då var det frid och fröjd igen...


Oerhört märkligt och den där timmen, den hade jag klarat mej fin utan känner jag.



Av Tina - 25 april 2013 14:04

Springa, det är nog det roligaste mina hundar vet tror jag.

I förmiddags sprangs det i alla fall hur mycket som helst. Hela springer inte lika mycket som Ärtan och Ojsan, och idag fick hon hålla sig undan lite, för att inte bli tacklad.

Medan Ärtan far iväg som en gasell, så har Ojsan, ännu en lite mer annorlunda benföring när det går fort

Stora öronflaxet
Tror hundarna är lika glada som jag, att det äntligen verkar vara vår på riktigt
Letar lite skatter med Hela
Stannar till för en kort för den klassiskt valpiga halsbands-kli-pausen
Å så var det full fart igen
Men tro't eller ej, vid några få tillfällen, var de i alla fall stilla... och så här söta   

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards