tinric

Direktlänk till inlägg 28 maj 2013

På Brukshundklubben

Av Tina - 28 maj 2013 11:30

Det var Match Show på SBK i Kista och jag, Ojsan och Ärtan passade på att åka dit för att mingla

lite. Vi plockade upp Ragge och Ojsans syster Kira på vägen och väl där, träffade vi ett gäng

glada människor.

Ärtan blev helt knasig av att vara på klubben så jag hade fullt upp med att hålla henne och Ojsan

på mattan och säkert missade jag att hälsa på flera kända ansikten, så jag får väl hoppas att

de klarade sig utan mitt hej helt enkelt, eller så blir jag kallad för snorkfröken, men det får

jag väl ta i så fall antar jag   .

Intensivt och ganska kort blev det. Fotade liiiite när hundarna lugnat sig en aning och han med att

bli bjuden på supergott fika och lite snick snack med nya och gamla vänner.


Själva utställningen såg inte inte mycket av och nej... fråga inte om reglerna, för de orkade jag

inte ens försöka förstå. Det var en lagtävling i utställning hur som helst och det gick väl inte så där

jättebra för de Staffar jag såg på, men en trevlig tillställning i kvällssolen var det i alla fall.


Min fina Ojsan



Kira - Ojsans kullsyster



Maria Nordin har tagit bilden på Ragge & Kira, Cecilia & Nils och mej & Ojsan. Tre glada O2 syskon.



Några som fastnade på bild var Fanny och hennes supersöta lilla Ellie.


 

 
 
Marit

Marit

29 maj 2013 12:49

Ja man fick verkligen koncetrera sig när man läste reglerna! Man får fokusera på alla glada människor och hundar i stället:-)

http://bazz.bloggplatsen.se

Tina

29 maj 2013 13:02

:)

 
Ingen bild

Maria

29 maj 2013 13:17

Härligt! Ska se vad som fastnade i min kamera :) kram!!!

 
Lena

Lena

31 maj 2013 19:10

Ljuvliga bebis vovvar :)) & jag kan riktigt känna hur härligt ni hade det där, med bara hundmäniskor & sooool!♥

Kram på er♥ /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

Tina

31 maj 2013 21:30

:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina - 11 november 2014 14:00

De växer verkligen så det knakar!
  ...

Av Tina - 9 november 2014 21:45


Ridning - Wega hoppar femstuds med Pippi - vilken lycklig tjej! Efter ridpasset hoppade Wega i en ny utstyrsel och drog iväg på spökkalas Leia agilitytränar med Glarre Väääldigt suddig, men ändå en b...

Av Tina - 5 november 2014 22:00


Idag är det Leia som studsar med Pippi - utan händer dessutom    Vill man ha riktigt tama möss, då måste man pyssla med dem varje dag - så då gör vi det      ...

Av Tina - 3 november 2014 22:00


Höjden av ironi måste väl ändå vara, att den där växten jag köpte för att den skulle käka upp alla äckliga blomflugor som hälsade på hos oss tidigt på hösten - är den enda blomman i hela huset, som invaderas av bladlöss....   Skitblomma - den...

Av Tina - 2 november 2014 23:45

...

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards