tinric

Alla inlägg under september 2013

Av Tina - 18 september 2013 16:00

Svart bälte i vilning
Mamma hämtade barnen från skolan idag - lite avbrott i vilandet med en ny människa i soffan - Då spexar Ojsan till det
Leia kan vila och mysa lite hon med

Av Tina - 17 september 2013 15:45

Staffordshire bullterrier - världens närmaste hundras.

Jättemysigt när man sitter där man sitter och inte kommer någonstans   

 

Av Tina - 16 september 2013 18:17

Idag har jag suttit i soffan med benet på bordet nästan hela dagen.
Ärtan, Ojsan och Hela, har alla tre, hållit sig nära, hela tiden.
Men allra närmast har min vita lilla älskling varit. Värsta mattegrisen -men jag klagar inte!
Den lilla valpen är föresten borta - när hände det???

Av Tina - 16 september 2013 15:45

Mår lite bättre, vilar och pysslar lite medan resten av familjen är

på jobb och i skolan.  



Av Tina - 15 september 2013 15:30

 

Av Tina - 14 september 2013 15:00

Alltså... idag är ingen bra dag.

Idag är det jättesynd om mej, för idag gör det skitont hela tiden - fy faan.


Visst visst, jag knaprar i mej starka tabletter i massor och har isbandage hela tiden, och jag vill

inte veta hur jobbig den här dagen hade varit utan...

Hundarna tycker att jag är jättekonstig.
Värsta lyxen  frukost på sängen för en trasig mamma
Leia och Wega håller mej sällskap

När jag väl orkade pappra mej upp, så tyckte Wega att jag behövde lite sällskap av vår fina lilla

mus - Glitter... hon är ensam kvar nu, och behöver extra mycket kärlek


Av Tina - 13 september 2013 14:15

Den här dagen har jag sett fram emot länge - med skräckblandad förtjusning.

Jag är fullkomligt livrädd för sjukhuspersonal, men eftersom jag har att välja mellan

att vara extremt begränsad av mitt knä, resten av mitt liv, och att genomlida en

operation, med upp till ett års rehab efteråt, så är valet ganska lätt. 


Tack Artro Clinic - på Sofia hemmet - er operationspersonal är jag inte rädd för alls

- vilka hjältar!

Japp... här ligger och och försöker vakna - blä
Jättegott och spexigt godis på kvällskvisten - det var jag värd

Av Tina - 12 september 2013 13:30

Helt galet!

Min vän Malin, har flera gånger berättat om en tokig människa som bor nära henne.

Ingen verkar veta exakt vart han bor, men han håller till i grannskapet i alla fall.


Den här människan klär sig i gallon, för att sedan gå ut och rulla sig i geggamojja!

Jag trodde ju aldrig att jag skulle träffa på den här dåren - meeeen...

Låt mej presentera.... Geggamannen!!!


 


Jag mötte honom, med hundarna, på ganska nära håll, men fattade inte alls att

det var han, inte förr än han hade passerat...


Jag var nära att fråga om det hade hänt någonting - varit något giftigt utsläpp i

ån eller så, men så kom jag plötsligt på vem det var.


Han hade en skinande blank overall i tjock plast, solglasögon och någonting för

näsa och mun - antar att han inte vill bli igenkänd...

Gummistövlar och gummihandskar - allt skinande blankt och rent - utom på övre

delen av ryggen - där var det alldeles geggigt...

Vilken oerhört märklig man.

  



Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards