tinric

Alla inlägg under februari 2014

Av Tina - 20 februari 2014 13:45

Jag bloggar ikapp lite som vanligt, och hittar bilder med snö! Det var ju snö, ett kort tag den

här vintern, men det känns mycket avlägset redan - man glömmer snabbt...


Av Tina - 18 februari 2014 09:32

Härligt ute idag!


  

Vågar man hoppas på våren redan, eller kommer det mer snö tro???

Av Tina - 16 februari 2014 13:45

I stallet, och idag rider vi alla tre.

Jag först, på Linnea - hmmm, det gick väl lite så där... Linnea är lite mer vild än tam för tillfället, och jag är feg, och väldigt rädd att ramla av och skada knäet, så vi får väl se hur de blir med det här. Söt är hon i alla fall

Wega red på Freddy och Leia på Mary - behöver jag säga att det är så superhärligt att dela intresse och sport med sina barn på det här sättet   

Av Tina - 14 februari 2014 17:18

Pussar och kramar till alla de människor jag tycker om här i världen!

Här hemma blev det nästan julafton med fina kort, paket och blommor som gavs och ficks.

Våra tjejer älskar, precis som jag, att göra fina paket och ge bort små presenter till de vi tycker om, och det märktes idag kan jag säga -härligt!!!

Av Tina - 14 februari 2014 13:15

Hittade lite fler bilder från Alla hjärtans...

Ja, jag älskar den dagen, så det så.


Jag är fullt medveten om att det finns en hel hög med människor som ogillar den, av den ena eller andra anledningen, men så är det ju med allt... det värsta jag hörde var någon som tyckte så illa om alla hjärtans dag, pga att det var så otroligt synd om alla ensamma människor, som ju skulle bli påminda om att de var så ensamma just denna dag.

Men på riktigt.... tror någon på fullaste allvar, att ensamma människor känner sig mindre ensamma, om ingen firar någon på alla hjärtans dag?! På riktigt!!! 


Hemma hos oss bakades det hjärtiga     kärleksmums

och vi käkade choklad
Wega hade kramkalas med hundarna och hundarna lade sig snyggt och varmt på rad   
Så kom Wilmas familj på middag och hade med sig fina blommor
Wilma, Ojsan och Ärtan körde sin specialare - dragkamp med tre  

En glad dag och kväll, i glada vänners lag och precis lagom många hjärtan för oss i alla fall.  


Av Tina - 13 februari 2014 14:45

Leia älskar att baka, och det är förödande för figuren, men himla härligt

samtidigt!

Snyggt va?!


 

Av Tina - 12 februari 2014 14:45

Lera upp över öronen - bokstavligt talat, det stod Herbert för idag...

Beda och Emelie borstar, så det blir helt dimmigt i stallet
Leia red på Penny, och det gick jättebra, även om hennes min just här, säger någonting helt annat

Av Tina - 11 februari 2014 13:08

Hmmm... tror hon vill leka med en boll...


 

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards