tinric

Direktlänk till inlägg 11 maj 2014

Hästar hela dagen

Av Tina - 11 maj 2014 00:15

Söndag, och jag och tjejerna drog till stallet.

Jag red först och damp i backen när Blanch hoppade över en vattenpöl - som om det vore

en frigebod. Jäklar vad jag slog mig, men efter ett tag så tog hon sig över lätt som en plätt.

Sedan red tjejerna, här är Wega och Freddy

När Leia haft sin lektion, drog vi vidare till kusin Annas stall.

Vi skulle ha tagit hand om hennes hästar idag, men Star blev sjuk, så Anna stannade hemma,

men Leia och Wega fick rida lite på Mandy, som rehabar för fullt.

Tur i oturen kände jag, som hade ont överallt, och istället fick Anna sig ett litet springpass, medan jag stod så stilla jag kunde.

 

Tack snälla Anna för idag.

Behöver jag säga att jag åkte hem med två lyckliga tjejer.

Säg bara till, så hjälper vi till en annan dag.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina - 11 november 2014 14:00

De växer verkligen så det knakar!
  ...

Av Tina - 9 november 2014 21:45


Ridning - Wega hoppar femstuds med Pippi - vilken lycklig tjej! Efter ridpasset hoppade Wega i en ny utstyrsel och drog iväg på spökkalas Leia agilitytränar med Glarre Väääldigt suddig, men ändå en b...

Av Tina - 5 november 2014 22:00


Idag är det Leia som studsar med Pippi - utan händer dessutom    Vill man ha riktigt tama möss, då måste man pyssla med dem varje dag - så då gör vi det      ...

Av Tina - 3 november 2014 22:00


Höjden av ironi måste väl ändå vara, att den där växten jag köpte för att den skulle käka upp alla äckliga blomflugor som hälsade på hos oss tidigt på hösten - är den enda blomman i hela huset, som invaderas av bladlöss....   Skitblomma - den...

Av Tina - 2 november 2014 23:45

...

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards