tinric

Alla inlägg under juni 2014

Av Tina - 4 juni 2014 23:15

Ibland - speciellt när gräset är blött - då kan man undra om det är kossor eller staffar jag har...
 

Av Tina - 2 juni 2014 21:46

Idag var det dags att säga adjö till vår fina gamla mus, Glitter.

Wegas ögonsten, och min klara favorit.

De fina musdamerna vi haft tidigare, de har blivit runt ett år gamla, men den här

rekorddamen blev väldigt nära 2.5 år, men idag tog det slut.

Vi hade fin begravning hemma, och musburen känns väldigt tom just nu, fast det

bor två små sötnosar där fortfarande.

Fina fina Glitter   

 

Av Tina - 2 juni 2014 21:42

Att vara på promenad med det här härliga tjejerna - det är lycka!
 

Av Tina - 1 juni 2014 16:00

Idag gjorde vi en liten rokad och bytte lite hästar.

Jennie vägrade att rida på Ullis, så hon gjorde värsta uppköpet, och fick ta "min" Blanch...

alltså... behöver jag säga att Jennie verkade rätt nöjd efter lektionen   

Jag red Ullis, och det var jättelänge sedan jag gjorde det.

Hon är lite knepig och ganska krånglig, men hon är superhärlig när hon är lite mer riden,

än vad hon är för tillfället.


Hej och hopp, i början gick det lite så här...

och när jag hade tröttnat på att blanda in stepp, hopp, trams och en massa bängel, så fick jag gå in i ridhuset och rida själv istället.

Då blev hästen som ny, och vi hade en toppentränig ihop hon och jag.

Och... så bestämde vi att jag ska rida Ullis några gånger i veckan, ett tag framöver, så att hon förhoppningsvis slutar med det här trasslandet hon håller på med när det blir lite jobbigt.

Det ska bli jätteroligt - håll i hatten Ullis - på tisdag kör vi igen!

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards