tinric

Alla inlägg under april 2012

Av Tina - 30 april 2012 22:30

Först var vi i stallet, för Leia skulle rida
Valborgsfirande i Ängby 

Av Tina - 28 april 2012 22:30

Man har det inte roligare än man gör sej

- märkligt uttryck, speciellt när man ser det i skrift -

men betydelsen gillar jag!

Vi gjorde så här

Av Tina - 26 april 2012 09:40

Ni får bara en chans!

Till vad? Kanske någon undrar...

Jo,
att få höra Lars Audell "Mr Röntgen" hålla ett föredrag exklusivt för

medlemmarna i Staffeklubben (alla medlemmar är välkomna)

Så...
ställ in allt annat, ni eventuellt hade planerat in den 13/5,

prioritera om lite i er almanacka om så behövs, och kom och

ta del av många års samlade klokskap, som Lars Audell besitter.

Inbjudan till föreläsningen finns på SSBTK's hemsida.

Tag chansen att ställa alla de där frågorna ni har, och få svar på

många av de frågor ni inte ens visste att ni hade.

Förkovra er, utbilda er, intressera er - på riktigt!

Länkar dessutom vidare till min Uppfördarkommitté-kollega Mariannes hemsida,

för den som vill veta mer om Lars Audell mm.



Av Tina - 24 april 2012 23:19

Fästinghalsbanden på och ganska ensamma ute på promenixen. 
Leia tränar Agility med Ärtan i trädgården, vet inte vem som tycker det är roligast. Ärtan kan hålla på hur länge som helst, och är superduktig på att hänga med på alla Leias idéer - härligt att se.

Medan Leia tränade med Ärtan, drog jag iväg och tränade mitt nya Rallygäng - jätteduktiga är de.

På lördag startar jag en valpkurs bara för Staffar! Det finns platser kvar på den föresten.

I morgon har jag besök hos Osteopaten, möte med Uppfödarkommittén i Staffeklubben och ridning på schemat, och så ska jag försöka klämma in lite bokföring också.

Hej Hopp!

Av Tina - 22 april 2012 23:50

Idag är det söndag - söndag betyder att jag och Leia går upp med tuppen, och drar iväg till Stallet - underbart!  

Av Tina - 21 april 2012 23:45

Vi bakade bullar - många bullar!
jättemånga faktiskt

Efter ett tag tröttnade Leia.

Här ligger hon och skräpar, och längtar tills det blir söndag, för då är det ridlektion

Av Tina - 21 april 2012 23:30

Ärtan blev helt vild i skogen coh for runt som ett skållat troll.

Hon är härlig, mitt skållade troll!                                  

 
 
 

Kex-paus

Jo då, hon hade sina lugna stunder, det hade hon

Av Tina - 21 april 2012 23:00

Min fina tokiga hund, hon bara ler - härligt! 

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards