tinric

Alla inlägg under september 2012

Av Tina - 26 september 2012 23:31

Spöregn - inte kul.

Men med täcken och promis i skogen, går det rätt bra ändå


 

Av Tina - 22 september 2012 23:15

Kalle och Hela




Kalle och Ärtan gräver upp stubbar med mig - sedan blev det badning för trädgårdsmästarna



Så här kan man också leka tydligen...



      

Av Tina - 22 september 2012 14:57

Kalle är här idag!
Det gillar vi!
Lekalekaleka, sen sovasovasova, och nu vågar jag inte gå härifrån, för då vaknar han direkt. Å vad synd det är om mej... tvångsvila på dagtid...

Av Tina - 21 september 2012 23:16

Just hemkommen från en härlig kväll i prinsens sällskap.
God mat, nostalgi, snygga begåvade människor som levererade glad musik, härlig dans många skratt - å vad bra jag mår!
Tack för en fantastisk födelsedagspresent!

Av Tina - 19 september 2012 23:15



 

Av Tina - 18 september 2012 09:26

Här står vi...
Jag står hemma i köket och letar lite grejer på telefonen, och hundarna kommer och sätter sej nära nära och väntar på vad som ska hända sen...

Av Tina - 16 september 2012 00:30

Söndag förmiddag spenderas i stallet - härligt!

Vädret var som gjort för lite fotografering, så några hästar fastnade på bild i alla fall.

Hoppas på lika fint väder nästa vecka, så ska jag försöka få till en bra

bild på fina unghingsten (än så länge) Sibel EG som jag rider den här terminen.


Men, här är Leia, på fina Penny, som jag också riditt, för kanske 20 år sedan eller så   





Finaste Candle, som jag red på förra terminen, har nya ryttare den här terminen.

Hon lär sig ju allting så fort, och är så klok, så hon är redo för nya äventyr,

härligt att se!

Tack vare att andra rider henne nu, så fick jag ju chansen att fånga henne på bild

hon är så fin!

Tänk om jag hade en stor säck med guldpengar... suck


Av Tina - 15 september 2012 00:15

Idag slog vi till och kapade träd, sågade bort några apfula jättebuskar

som var halvdöda, plockade äpplen från träden och marken, grävde

och klippte och fixade.

Hundarna hjälpte till på sitt sätt och Ärtan fick ett ordentligt

"spratt" - kolla in!











Wega som har kommit på det roliga med att kunna skriva, gav mig ett recept som jag skulle

lova att följa, för att må bra   


   

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards