tinric

Direktlänk till inlägg 8 september 2010

hej

Av Tina - 8 september 2010 10:36

Idag var det blött om fötterna när vi var ute.

Först träffade vi fina Rex och Matte Malin, och lilla Olivia när vi var ute och gick - kul! Sen tränade vi lite Rally, det är också kul!

  

 
 
Ingen bild

MillemNova

10 september 2010 14:08

Jag har anmält mig och Nova på rallylydnad hos Sirius i Bromma. Har inte en aning om vad vi gett oss in i men kantarellsökskursen var ju full så då hoppade jag på denna... Ska bli så kul!
Fina bilder som vanligt, du är duktig med kameran. kram

 
Ingen bild

maria

19 september 2010 23:47

menhejdär!
Kristoffer har slutat ropa efter Ärtan nu, märkligt att han blir så med vissa hundar, iof var det ju inte SÅ länge sedan hon bodde här, tänkte inte på det.
Ang tiken med sockorna, så kan jag inte annat än instämma! fan hon e nå speciellt, jag bara känner det. Det var från samma sekund hon kom ut. Nå, ska inte fundera mera på den saken nu
vi hörs och fikar snart hoppas jag
kram

 
Ingen bild

Maria

21 september 2010 14:37

Hej! Hur funkar fästinghalsbanden hundarna har på bilden? Funderar på att skaffa till min vovve som har lite känslig hud.

Tina

21 september 2010 21:35

Hej!
På mina hundar funkar de fint, men absolut inte till 100%.
Är i alla fall så pass nöjd med dem att jag nu använder dem för tredje året i rad. Tydligen funkar de olika på olika typer av pälsar.
MEN!!!
De funkar inte alls när hundarna är blöta i pälsen - inte på mina i alla fall, men är det torrt ute och hundarna inte badar, då är jag helnöjd.

 
Ingen bild

Maria

22 september 2010 08:39

Tack för ditt svar! Jag köpte ett till min staffe igår. Det låter som det absolut värt att testa! Man kan ju tydligen få pengarna tillbaks om det inte fungerar. Försäljaren sade precis som du, att det inte funkar på blöt päls.

Tina

22 september 2010 12:34

Då håller vi tummarna för att det inte blir så mycket regn i höst då :0)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina - 11 november 2014 14:00

De växer verkligen så det knakar!
  ...

Av Tina - 9 november 2014 21:45


Ridning - Wega hoppar femstuds med Pippi - vilken lycklig tjej! Efter ridpasset hoppade Wega i en ny utstyrsel och drog iväg på spökkalas Leia agilitytränar med Glarre Väääldigt suddig, men ändå en b...

Av Tina - 5 november 2014 22:00


Idag är det Leia som studsar med Pippi - utan händer dessutom    Vill man ha riktigt tama möss, då måste man pyssla med dem varje dag - så då gör vi det      ...

Av Tina - 3 november 2014 22:00


Höjden av ironi måste väl ändå vara, att den där växten jag köpte för att den skulle käka upp alla äckliga blomflugor som hälsade på hos oss tidigt på hösten - är den enda blomman i hela huset, som invaderas av bladlöss....   Skitblomma - den...

Av Tina - 2 november 2014 23:45

...

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards